پیشبینی هوای کل کشور در 24 ساعت آینده

۱۳۸۹/۰۸/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.weather.ir/farsi/HAMAYESHMODIRAN/armsazman.jpg

روز شنبه سامانه بارشی جدیدی، سمت شمال‌غرب و غرب کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که شاخه شمالی این سامانه باعث رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش دما برای شمال‌غرب کشور می‌شود و این سامانه هوا به تدریج درروز یکشنبه بر دامنه‌های البرز، سواحل جنوبی دریای خزر و شمال‌شرقی اثر گذار خواهد بود.
بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در روز جمعه دمای هوا در نیمه غربی و در روز شنبه در نیمه شرقی کشور افزایشی نسبی دارد.
همچنین از روز شنبه سامانه بارشی جدیدی، سمت شمال‌غرب و غرب کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد که شاخه شمالی این سامانه باعث رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش دما برای شمال‌غرب کشور می‌شود و این سامانه هوا به تدریج درروز یکشنبه بر دامنه‌های البرز، سواحل جنوبی دریای خزر و شمال‌شرقی اثر گذار خواهد بود.
شاخه جنوبی این سامانه نیز با یک روز تاخیر مناطق غربی و بخش‌هایی از مرکز را تحت تاثیر قرار خواهد داد و این وضعیت تا روز چهارشنبه برای مناطق ذکر شده ادامه دارد.
در روز شنبه در برخی مناطق غرب، شمال‌غرب، سواحل غربی دریای خزر بادهای جنوبی نسبتا شدید پیش بینی می شود.
همچنین لازم به ذکر است از اواسط روز یکشنبه با نفوذ بارش‌های سرد شمالی به سواحل جنوبی دریای خزر، بر شدت بارش در این مناطق افزوده می شود.
از اواخر وقت روز جمعه و طی روز شنبه نیز برای برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک همراه با کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي