سرانجام باشگاه استیل آذین

۱۳۸۹/۰۸/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://aliparvin.ir/userimages/new_module/41.jpg
میر مهریزی در گفت و گو با برنا با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند اما متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نشد. از سوی دیگر پرسپولیس از تنها موقعیت خود استفاده کرد و سه امتیاز را بدست آورد.
تماشاگران پرسپولیس در زمان برگزاری بازی با نصب پلاکاردی در ورزشگاه اعلام کردند که این باشگاه شعبه دیگری ندارد، آیا استیل آذین خودش را شعبه دوم پرسپولیس می داند؟
مهریزی در پاسخ به این پرسش می گوید:ما شعبه دیگر هیچ باشگاهی از جمله پرسپولیس نیستیم. استیل آذین باشگاهی مستقل است که ساز و کار خود را دارد. حتی زمانی هم که آقای هدایتی در پرسپولیس مشغول به فعالیت بودند ما خود را شعبه دوم باشگاه پرسپولیس نمی دانستیم.
وی ادامه داد: در برابر چنین تحرکاتی نمی توانیم کاری انجام دهیم. البته مردم خوب می دانند که این جریانات از سوی چه افرادی هدایت می شود.
این روزها زمزمه انتقال استیل آذین به یکی از شهرستان های کشورمان به گوش می رسد. مهریزی در این خصوص می گوید: چند روزی است چنین بحثی مطرح شده است. احتمال دارد استیل آذین را به یک شهرستان که شاید کاشان باشد انتقال دهیم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي