تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران (۸۹/۸/۴)

۱۳۸۹/۰۸/۰۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.btaraf.com/NewsImages/675117466419455.jpg

اعتراض شدید مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی؛ تصمیم گرفته اند استقلال قهرمان شود
اخبار ریز و درشت از فوتبال ایران
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به نظر می رسد داوران تصمیم گرفته اند با قضاوتشان استقلال را قهرمان کنند.
محمد حسین جعفری در گفتگو با فارس، نسبت به قضاوت بازی تراکتورسازی و استقلال بشدت اعتراض کرد: قصاص قبل از جنایت نمی کنم. همه جای دنیا وقتی می خواهند گلی را مردود اعلام کنند ۵۰ – ۵۰ را در نظر می گیرند، اما نمی دانم چرا پای استقلال که وسط می آید، این ۵۰ – ۵۰ باید به نفع این تیم باشد. مقابل پرسپولیس هم همین جریان برای آنها رخ داد. این در شرایطی بود که گل تراکتورسازی نسبت به گل پرسپولیس عادی تر بود. نه شکی در آن وجود داشت و نه میلیمتری بود. وقتی چنین گلی را آفساید اعلام می کنند، مگر می شود ۱۰۰ هزار تماشاگر داخل ورزشگاه و دو سه میلیون هوادار پای تلویزیون را قانع کرد و گفت، عمدی در کار نبوده است؟
پاسخ عضو کمیته داوران به باشگاه تراکتورسازی: قضاوتها به نفع استقلال نیست
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال با رد شائبه قضاوت جانبدارانه برای استقلال گفت: داوران شرافت کاری دارند و اتفاقهای داوری برای هر تیمی شانسی است.
علی خسروی درباره اعتراض باشگاه تراکتورسازی به قضاوت تیم داوری مسابقه با استقلال اظهار داشت: اعتراض باشگاهها به داوری مورد بررسی قرار می گیرد و ما به تمامی اعتراضها به صورت مکتوب از طریق آقایان کفاشیان و نبی پاسخ می دهیم.
وی افزود: من بازی را ندیدم اما اگر تبریزی ها گلایه ای داشته باشند می توانند آن را به کمیته داوران ارائه دهند. در کمیته داوران کمیته ارزیابی داریم که کار همه داوران مورد بررسی قرار می گیرد.
خسروی در ارتباط با شائبه ایجاد شده در مورد قضاوتهای جانبدارانه برای استقلال گفت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. اگر در چند هفته متوالی اتفاق داوری برای یک تیم رخ می دهد شانسی است و هیچ ربطی به این مسائل ندارد. داوران ما همه شرافت کاری دارند.
از آدم هایی که ورزشی نیستند بیشتر از این انتظار نمی رود؛ پورحیدری: میداوودی را به تراکتورسازی می دهیم !
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: باشگاه تراکتورسازی اگر می خواهد، تقاضا کند تا میداودی را به آنها بدهیم و هر بازی برایشان هفت گل بزند. به نقل از سایت باشگاه استقلال، منصور پورحیدری افزود: مربی حریف ما می گوید اگر میداوودی را داشتم ۷ گل به استقلال می زدیم. بهتر است تقاضایتان را به باشگاه استقلال بفرستید تا اگر خود میداوودی موافق بود در کمیته فنی و کادر فنی این مساله را بررسی کنیم و میلاد را به شما بدهیم تا برایتان در هر بازی ۷ گل بزند و شما را مقابل آن همه هوادار پرشور سربلند کند.
عبداللهی: مدیرعامل تراکتورسازی منتظر احضار به کمیته انضباطی باشد
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: محمد حسین جعفری به دلیل اظهاراتش باید منتظر احضار به کمیته انضباطی باشد.
حسین عبداللهی در مورد اظهارات محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه داوران می خواهند استقلال قهرمان لیگ شود گفت: قطعا با چنین اظهاراتی کمیته داوران از ایشان به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد و ما هم جعفری را به کمیته انضباطی احضار خواهیم کرد تا بدانیم ایشان بر اساس چه دلیل و مدرکی چنین حرفی زده است.
وی ادامه داد: اگر جعفری برای صحبت هایش دلیل و مدرک داشت قطعا با خاطیان برخورد می شود و اگر بدون مدرک مستند این حرف ها را زده باشد با او برخورد خواهد شد.
پاداش پیروزی داربی در حساب استقلالی ها
مسؤولان تیم استقلال پاداش پیروزی مقابل پرسپولیس را به حساب بازیکنان این تیم واریز کردند. طبق قول علی فتح ا… زاده به هر یک از بازیکنان تیم استقلال مبلغ یک و نیم میلیون تومان پاداش تعلق گرفت.
با مرفاوی مشکلی ندارم؛ قلعه نویی: تیم امید به نفرات سپاهان کاری نداشته باشد
امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان درباره اینکه ۳ بازیکن تیمش به تیم امید دعوت شده اند، گفت: این مورد کار ما را با مشکل مواجه کرده است. بلاتکلیفیم، زیرا اگر بازی کنیم، در غیاب نفرات اصلی خواهد بود و اگر بازی نکنیم AFC ایراد می گیرد، زیرا جدول برگزاری بازیها نامنظم می شود. پیشنهاد دادم تیم امید با نفرات اصلی اش بازی کند و نفرات بزرگسال را از تیم ما نگیرد. تکلیف روشن نیست و شما به ما بگویید چه کاری انجام دهیم.
مایلی کهن: دیگر به تیم ملی بازیکن نمی دهیم
سرمربی سایپا گفت: دیگر برای اردوها به تیم ملی و تیم امید بازیکن نخواهم داد.
محمد مایلی کهن پس از تساوی ۵ بر ۵ برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می کنم یکی از زیباترین بازیهای لیگ را شاهد بودیم. دو تیم با شناختی که از هم داشتند، دقایقی را مدیریت کردند. با آنالیز حریف توانستیم در نیمه اول کناره های فولاد را ببندیم و ۲ بر یک در این نیمه پیروز شدیم. مایلی کهن در مورد بازیکنانی که به تیم ملی و امید می دهد، گفت: از این پس فقط در مسابقات رسمی به تیمهای ملی بازیکن می دهیم. برای هیچ اردوی دیگری بازیکن نخواهیم داد.
حضور ذوب آهنی ها با لباس ورزشی در جلسه علنی مجلس
در صورت قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم لیگ برتری با حضور در جلسه علنی مجلس مورد تقدیر وکلای ملت قرار می گیرند.
حجة الاسلام سید جلال یحیی زاده، رئیس کمیته ورزش مجلس با اعلام قدردانی وکلای ملت از تیم ذوب آهن برای صعود این تیم اصفهانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، ابراز امیدواری کرد که این تیم لیگ برتری با غلبه بر تیم سئونگنام کره جنوبی بعد از ۱۸ سال قهرمانی در این لیگ را از آن ایران کند.
وی همچنین گفت که در صورت قهرمانی تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، بازیکنان این تیم با لباس ورزشی به جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دعوت خواهند شد تا از زحمات آنها قدردانی شود.
فسخ قرارداد دوس سانتوس با استقلال
قرارداد دوس سانتوس بازیکن برزیلی تیم فوتبال استقلال فسخ شد.
دوس سانتوس که در ابتدای فصل نقل و انتقالات و در روزهای آخر مدیریت امیررضا واعظ آشتیانی با استقلال قرارداد بسته بود پس از آن که فرصتی برای بازی در این تیم پیدا نکرد از این باشگاه جدا شد. بنا بر اعلام نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال قرارداد این بازیکن فسخ شده و این بازیکن می تواند به تیم دیگری بپیوندد.
چهارشنبه وضعیت میزبانی پرسپولیس در جام حذفی مشخص می شود
به دلیل اینکه برخی از تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم جام حذفی، در مرحله یک شانزدهم هر دو میهمان یا هر دو میزبان بوده اند، روز چهارشنبه مراسم قرعه کشی بین این تیم ها در ساعت ۱۵ و در محل کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر برگزار می شود.
پرسپولیس، داماش گیلان، تراکتورسازی و شهرداری تبریز، شهرداری بندر عباس، فولاد خوزستان، استیل آذین و نفت مسجد سلیمان تیم هایی هستند که برای تعیین میزبانی و یا میهمانی شان در جام حذفی قرعه کشی خواهد شد.
رکورد جدید برای راه آهن
تیم فوتبال راه آهن با کسب ۱۳ امتیاز در ۵ بازی قبلی در رقابت های لیگ برتر، رکورد جدیدی را در تاریخ ۷۴ ساله باشگاه راه آهن به جای گذاشت. سایت باشگاه راه آهن نوشت: تاکنون در تاریخ ۷۴ ساله تیم راه آهن سابقه نداشته که این تیم در ۵ بازی متوالی خود در رقابت های لیگ، ۱۳ امتیاز را کسب کند اما مهدی تارتار و شاگردانش در ۵ بازی گذشته توانسته اند رکورد جدیدی را به ثبت برسانند.
پیش از این تیم راه آهن دو فصل پیش در زمان سرمربیگری محمود یاوری توانسته بود برای اولین بار در تاریخ باشگاه ۳ برد متوالی را رقم بزند. در فصل جدید اما پس از بازگشت مهدی تارتار به کادر فنی راه آهن، ۱۳ امتیاز در ۵ مسابقه متوالی رقم خورده است.
یک ریال هم برای استیل آذین هزینه نکرده ام؛ مهریزی: کاش ۲ میلیارد تومان پول داشتم
امیر مهریزی در خصوص خبر یکی از روزنامه ها مبنی بر این که ” مهریزی از زمان بازگشتش به استیل آذین تاکنون ۲ میلیارد تومان هزینه کرده است ” به سایت رسمی این باشگاه گفت: کاش واقعا این خبر صحت داشت. هم از این جهت که من اینقدر پول داشتم که فقط ۲ میلیارد آن را صرف فوتبال و باشگاه استیل آذین کنم و هم این که از این راه می توانستم به دوست و رفیق عزیزم، حسین هدایتی کمکی کرده باشم. وی ادامه داد:
در باشگاه استیل آذین، من به عنوان سرپرست باشگاه از جیبم هزینه نمی کنم چون چنین وظیفه ای ندارم. من برای کمک به استیل آذین و حسین هدایتی به این باشگاه برگشتم اما تاکنون یک ریال هم برای باشگاه هزینه نکرده ام. این باشگاه مالک دارد و هزینه هایش هم از سوی مالکش تامین می شود. درست است که ما یک باشگاه خصوصی هستیم اما قرار نیست با حضور حسین هدایتی به عنوان مالک این باشگاه، مدیرعامل از جیبش هزینه کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي