جدیدترین خبر ها از زیبا بروفه و گوهر خیراندیش و بهزاد خداویسی

۱۳۸۹/۰۷/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://upload.iranblog.com/1/1213349638.jpg
زیبا بروفه و اینک زندگی
زیبا بروفه به جمع بازیگران فیلم سینمایی «و اینک زندگی» پیوست. تصویربرداری این فیلم که کارگردانی آن را «محسن ربیعی» برعهده دارد، در اتوبان همت تهران ادامه دارد. طبق برنامه ریزی های انجام شده، تصویربرداری «واینک زندگی» ۱۷ جلسه به طول می انجامد. این فیلم داستان زوج هایی را روایت می کند که پس از گذشت دو یا سه سال از ازدواجشان، در زندگی دچار یکنواختی شده و روزمرگی را در زندگی خود احساس می کنند. محسن ربیعی کارگردان این فیلم تله فیلم های «من هنرپیشه ام»، «عروس سبز»، «حق»، «رابطه» و «عطر سیب» را کارگردانی کرده است. زیبا بروفه که در فیلم های سینمایی چون «شب روباه»، «پر پرواز»، «مانی و ندا» و «احضارشدگان» ایفای نقش کرده است، علاوه بر فعالیت در سینما در فیلم ها و سریال های تلویزیونی نیز ایفای نقش می کند.

گوهر خیراندیش با علفزار به جشنواره کودک می آید
گوهر خیراندیش با فیلم «علفزار» به کارگردانی «محمدعلی طالبی»، میهمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان می شود. این فیلم که تدوین آن به تازگی پایان یافته است، هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد، تا برای نمایش در این جشنواره آماده شود. موسیقی فیلم نیز با صلاحدید کارگردان، به صورت انتخابی است. داستان این فیلم تلویزیونی که قرار است به نسخه ۳۵ میلی متری تبدیل شود، در ملایر می گذرد و زمان کوچ یک ایل را روایت می کند. اکثر صحنه های «علفزار» در فضایی روستایی و ایلیاتی به تصویر کشیده شده است. «علفزار» که مضمونی کودکانه دارد، داستان نوجوانی را روایت می کند که به سبب بیماری پدرش، مجبور است گوسفندان را از قشلاق به ییلاق ببرد. به جز گوهر خیراندیش، دیگر بازیگرانی چون نورالدین اعلمی، شعله محمدی، سپهر گودرزی، سیدعبدا… موسوی و فرشاد سعدی در «علفزار» ایفای نقش دارند. گوهر خیراندیش که هم اکنون فیلم «یک اشتباه کوچولو» را بر پرده سینماهای کشور دارد، در فیلم هایی چون «نقاب»، «رسم عاشق کشی» و «قاعده بازی» حضور داشته است.


بهزاد خداویسی با تصویری دیگر در دهکده المپیک
بهزاد خداویسی در فیلم تلویزیونی «تصویری دیگر»، به کارگردانی «سپهر محمدی» ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که تهیه کنندگی آن را «محمدرضا محمدی» برعهده دارد، در دهکده المپیک جلوی دوربین می رود. مطابق برنامه ریزی های انجام شده تصویربرداری «تصویری دیگر»، در لوکیشن های متفاوت ازجمله دفتر فیلم سازی، مترو، سالن سینما، محله پامنار و خیابان های تهران انجام می شود. «تصویری دیگر» که به صورت اپیزودیک ساخته خواهد شد، با موضوع کودک و نوجوان و با داستان های مجزا تولید می شود. این فیلم داستان خانواده ای تهیدست را روایت می کند که دختر خردسالشان، برای بازی در یک فیلم سینمایی انتخاب می شود. اما ماجراها و حوادث پیچیده ای برای این خانواده پیش می آید و آن ها را درگیر خود می سازد. به جز بهزاد خداویسی بازیگران دیگری چون کاظم بلوچی، سعید پیردوست، عزت ا… رمضانی فر، مینا نوروزی، محمدرضا قیاس آبادی و ساقی زینتی در این فیلم ایفای نقش خواهند داشت. بهزاد خداویسی که با بازی در سریال «سرنخ» کیومرث پوراحمد به چهره ای نام آشنا تبدیل شد، هم اکنون با سریال «یک روز قبل» میهمان قاب شیشه ای است.


رامین ناصرنصیر از راز موفقیت می گوید
رامین ناصرنصیر بازی در فیلم سینمایی «راز موفقیت»، به نویسندگی و کارگردانی «عباس مرادیان» را به پایان رساند. فیلم برداری این اثر که از تیرماه سال جاری در همدان آغاز شده بود، در استادیوم ورزشی این شهر به پایان رسید. مراحل فنی «راز موفقیت» به تازگی آغاز شده و «شاهین یارمحمدی» مشغول تدوین آن است. ساخت موسیقی این فیلم نیز برعهده «رضا خسروی» است. «راز موفقیت» داستان نوجوانی به نام بهروز را روایت می کند که برای به دست آوردن خواسته های خود، مجبور است در تیم فوتبال مدرسه حضور یابد. این در حالی است که او از فوتبال چیزی نمی داند. به جز رامین ناصر نصیر بازیگران دیگری ازجمله حمید لولایی، رضا ناجی، فلور نظری، کیانوش گرامی، احمدرضا اسعدی، غزاله جزایری، خشایار راد، سالار سعیدی، علی افشاری و نیما نکیسا (دروازه بان ملی پوش سابق کشور)، ایفای نقش های اصلی «راز موفقیت» را برعهده دارند. رامین ناصرنصیر به عنوان بازیگر حضوری کم رنگ در عرصه سینما دارد. وی بیشتر در زمینه فیلم ها و سریال های طنز تلویزیونی سرگرم فعالیت است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي