گزارشی از رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان

۱۳۸۹/۰۷/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://64.130.220.65/Multimedia%5Cpics%5C1388%5C5%5Csport%5C171.jpg
جدول رده‌بندی گروه اول رقابت‌ها
با پایان روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در گروه اول، تیم ملی والیبال ایتالیا جایگاه خود را در صدر گروه تثبیت کرد. و تیم ملی والیبال ایران نیز با شکست چشم بادامی ها در مکان سوم قرار گرفت تا شانس صعود خود را حفظ کند.
خبرگزاری فرانسه افزود روز یکشنبه در جریان رقابت‌های روز دوم این رقابت‌ها در گروه اول ، ایران با نتیجه سه بر یک از سد ژاپن گذشت و ایتالیا نیز سه بر صفر مصر را شکست داد.
در جریان رقابت‌های روز اول در این گروه نیز مصر با نتیجه سه بر صفر از سد ایران گذشته بود و ایتالیا نیز سه بر صفر ژاپن را شکست داده بود. در روز پایانی رقابت‌ها در این گروه ایران با ایتالیا روبرو خواهد شد و مصر نیز با ژاپن دیدار خواهد کرد. در حال حاضر تیم ملی والیبال ایتالیا با چهار امتیاز در صدر قرار دارد.
مصر و ایران نیز هر یک با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و ژاپن با دو امتیاز در رده چهارم قرار دارد. سه تیم از هر گروه به دور بعدی صعود می‌کنند و تیم چهارم از ادامه رقابت‌ها حذف خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا روز یکشنبه در جریان رقابت‌های جام جهانی این رشته با نتیجه سه بر صفر از سد مصر گذشت.
در جریان این دیدار که در چارچوب رقابت‌های گروه یک برگزار شد ایتالیا در سه گیم و با نتایج بیست و پنج بر بیست، بیست و پنج بر هفده و بیست و پنج بر بیست و سه حریف خود را شکست داد.
شکست ونزوئلا در برابر آمریکا
تیم ملی والیبال آمریکا روز یکشنبه در جریان رقابت‌های جام جهانی این رشته در ایتالیا با نتیجه سه بر صفر از سد ونزوئلا گذشت. در جریان این دیدار که در چارچوب رقابت‌های گروه چهارم برگزار شد آمریکا در سه گیم و با نتایج بیست و پنج بر نوزده، بیست و پنج بر بیست و سه و بیست و پنج بر نوزده حریف خود را شکست داد.
پیروزی روسیه در برابر استرالیا
تیم ملی والیبال روسیه روز یکشنبه در جریان رقابت‌های جام جهانی این رشته در ایتالیا با نتیجه سه بر یک از سد استرالیا گذشت. در جریان این دیدار که در چارچوب رقابت‌های گروه سوم برگزار شد تیم ملی والیبال روسیه در گیم‌های اول،‌دوم و چهارم با نتایج بیست و پنج بر هفده، بیست و پنج بر دوازده و بیست و پنج بر بیست به پیروزی دست یافت.
این تیم گیم سوم را با نتیجه بیست و شش بر بیست و چهار به حریف خود واگذار کرد.
پیروزی برزیل مقابل اسپانیا
تیم ملی والیبال برزیل روز یکشنبه در جریان رقابت‌های جام جهانی این رشته در ایتالیا با نتیجه سه بر یک از سد اسپانیا گذشت. در جریان این دیدار که در چارچوب رقابت‌های گروه دوم برگزار شد تیم ملی والیبال برزیل در گیم‌های اول،سوم و چهارم با نتایج سی بر بیست و هشت، بیست و پنج بر بیست و بیست و پنج بر نوزده به پیروزی دست یافت.
این تیم گیم دوم را با نتیجه بیست و پنج بر بیست و یک به حریف خود واگذار کرد.
شکست آلمان در برابر لهستان
تیم ملی والیبال لهستان روز یکشنبه در جریان رقابت‌های جام جهانی این رشته در ایتالیا در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو از سد آلمان گذشت. در جریان این دیدار که در چارچوب رقابت‌های گروه ششم برگزار شد تیم ملی والیبال لهستان در گیم‌های اول،سوم و پنجم با نتایج بیست و پنج بر بیست، بیست و پنج بر بیست و دو و پانزده بر سیزده به پیروزی دست یافت.
این تیم گیم‌های دوم و چهارم را با نتایج بیست و پنج بر بیست و یک و بیست و پنج بر بیست و دو به حریف خود واگذار کرد.
پیروزی فرانسه مقابل بلغارستان
تیم ملی والیبال فرانسه روز یکشنبه در جریان رقابت‌های جام جهانی این رشته در ایتالیا در یک بازی بسیار نزدیک با نتیجه سه بر دو از سد بلغارستان گذشت. در جریان این دیدار که در چارچوب رقابت‌های گروه پنجم برگزار شد تیم ملی والیبال فرانسه در گیم‌های اول،سوم و پنجم با نتایج بیست و پنج بر بیست و دو، بیست و پنج بر هفده و نوزده بر هفده به پیروزی دست یافت.
این تیم گیم‌های دوم و چهارم را با نتایج بیست و پنج بر بیست و سه و سی بر بیست و هشت به حریف خود واگذار کرد.
جدول رده‌بندی تیم‌ها در هر یک از گروه‌ها و نحوه صعود به مرحله بعدی جام جهانی
گروه اول
در گروه اول رقابت‌ها که تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، مصر،‌ایران و ژاپن در آن حضور دارند، تیم ایتالیا با چهار امتیاز جایگاه خود را در صدر گروه مستحکم کرد.مصر و ایران نیز هر یک با سه امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و ژاپن با دو امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
در روز پایانی رقابت‌ها در این گروه ایران با ایتالیا روبرو خواهد شد و مصر نیز با ژاپن دیدار خواهد کرد.
گروه دوم
در گروه دوم این رقابت‌ها که تیم‌های تونس،‌کوبا، برزیل و اسپانیا در آن حضور دارند، برزیل و کوبا هر کدام با چهار امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و تیم‌های اسپانیا و تونس نیز هر کدام با کسب دو امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.
در روز پایانی رقابت‌های این گروه اسپانیا با تونس دیدار خواهد کرد و کوبا به دیدار برزیل خواهد رفت.
گروه سوم
در گروه سوم که تیم‌های کامرون، پورتو ریکو، روسیه و استرالیا درآن حضور دارند، روسیه و پورتو ریکو هر کدام با کسب چهار امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و کامرون و استرالیا نیز با دو امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.
روز سوم رقابت‌ها در این گروه با بازی استرالیا با کامرون و پورتو ریکو با روسیه همراه پایان خواهد یافت.
گروه چهارم
در گروه چهارم که تیم‌های آرژانتین، مکزیک، ونزوئلا و آمریکا در آن حضور دارند تیم‌های آرژانتین و آمریکا با کسب چهار امتیاز از دو بازی در صدر قرار دارند و مکزیک و ونزوئلا نیز با دو امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.
بازی‌های پایانی این گروه نیز بین مکزیک و ونزوئلا و همچنین آمریکا و آرژانتین برگزار خواهد شد.
گروه پنجم
در گروه پنجم تیم‌های جمهوری چک، چین، فرانسه و بلغارستان حضور دارند که در پایان روز دوم رقابت‌ها در این گروه فرانسه با چهار امتیاز صدرنشین است و بلغارستان با سه امتیاز در تعقیب این تیم است. جمهوری چک نیز با همین تعداد امتیاز در رده سوم قرار دارد و چین تنها با دو امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.
دیدارهای پایانی در این گروه بین بلغارستان با جمهوری چک و چین با فرانسه برگزار خواهد شد.
گروه ششم
در گروه ششم نیز تیم‌های کانادا، صربستان، لهستان و آلمان حضور دارند که لهستان با چهار امتیاز به تنهایی در صدر است. صربستان و کانادا نیز سه امتیازی هستند و در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.آلمان با دو امتیاز در قعر جدول رده‌بندی این گروه است.
دیدارهای پایانی این گروه نیز بین آلمان با کانادا و صربستان با لهستان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم / سه تیم از هر گروه به دور بعدی صعود می‌کنند و تیم چهارم از ادامه رقابت‌ها حذف خواهد شد. در صورت تساوی امتیازها بین تیم‌های حاضر در هر گروه، کار به شمارش امتیازها در بازی‌های روبرو خواهد کشید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي