پرداخت آخرین مرحله سود سهام عدالت

۱۳۸۹/۰۷/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.khanevadeyema.com/index.php?module=pagesetter&type=file&func=get&tid=1&fid=image&pid=239

“محمد جواد شیخ” مدیرعامل سابق کارگزاری سهام عدالت با بیان این‌که در مرحله قبل، سود سهام عدالت بازنشستگان پرداخت شد، گفت: تاکنون برای ۴۱ میلیون نفر دعوتنامه سهام عدالت ارسال شده که از این میان ۳۷ میلیون نفر برای دریافت سهام به شرکت‌های سرمایه‌گذاری مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند.
شیخ‌ با بیان این مطلب اظهار داشت: در مرحله قبلی سود سهام بین کارکنان و بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده است. شیخ با بیان این‌که توزیع سهام عدالت بین ۳۷ میلیون ایرانی یکی از بزرگترین خدمات دولت است،تصریح کرد: در مرحله اول برای ۸میلیون و۵۳۰هزار و ۸۴۹ نفر از مدد جویان و خانواده‌های تحت حمایت مراکزحمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد، برگه سهام عدالت صادر شد که از این تعداد ۷ میلیون و ۱۰۹هزار و ۳۴۵ نفر سهام خود را دریافت کرده‌اند.
وی ادامه داد: در مرحله دوم نیز برای ۱۷ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۵۸۵ نفر روستایی دعوتنامه صادر شد که از این تعداد ۱۶ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۲۹۹ نفر با مراجعه به شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام خود را دریافت کردند. به گفته رئیس هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان تهران، در مرحله سوم نیز از ۱۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۳۹۱ دعوتنامه‌ای که برای شاغلان دستگاه‌های اجرایی، بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی صادر شد ۱۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۵۷۰ نفر برای دریافت سهام عدالت مراجعه کرده‌اند.
شیخ اضافه کرد: در مرحله چهارم نیز تاکنون برای یک میلیون و ۳۰۹ هزار و ۶۹۰ نفر از ایثارگران دعوتنامه ارسال شده که یک میلیون و ۱۷۹ هزار و ۷۲۵ نفر برای دریافت سهام عدالت مراجعه کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، پرداخت این سود آخرین سودی است که به صورت متمرکز پرداخت می‌شود و در دوره‌های بعدی خود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سود سهامشان را براساس شرکت‌هایی که سهام آن را دارند می‌گیرند و مستقیم هر استان را پرداخت می‌کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي