توجه :طرح ویژه پاییزه برای متقاضیان وایمکس در سراسر ایران

۱۳۸۹/۰۷/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.citna.ir/citna_media/image/2009/01/1486_orig.jpg
شرکت ارتباطات مبین نت به دنبال استقبال متقاضیان سرویس وایمکس از طرح ویژه تابستانی و ارایه مودم داخلی رایگان به مشترکان، یک بار دیگر با ارایه بسته‌های تشویقی اقدام به برگزاری طرح ویژه پاییزه برای متقاضیان وایمکس در سراسر ایران کرده است.
به گزارش ایلنا، در طول این طرح، علاقه‌مندان به اسـتفاده از هر یک از طرح‌های تعرفه با سرعت‌های ١٢٨ و ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه و دریافت اشتراک ۶ ماهه به صورت یکجا در هنگام ثبت نام، از تخفیف ویژه در هزینه اشتراک ماهیانه و دریافت یک مودم داخلی به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.
در صورتی که نیاز به استفاده مودم دیگری باشد، مابه‌التفاوت هزینه مودم از متقاضی دریافت می‌شود. در این طرح هزینه اولیه فعال سازی و تحویل در قالب طرح دیده شده است و نمایندگی‌های شرکت حق دریافت هیچ‌گونه مبلغی را از مشترک از بابت فعال‌سازی سرویس ندارند.
بنا بر اعلام مبین‌نت، به دلیل تنوع تقاضا در کاربران خانگی و تجاری طرح‌هایی دیگری با نام‌های “زمرد”‌ برای مشترکان کم مصرف،‌”یاقوت” برای مشترکان مصرف متوسط و برلیان برای مشترکان پر مصرف در طرح پاییزه خود ارایه کرده است.
متقاضیان طرح پرداخت ماهیانه در صورتی که اقدام به پرداخت پنج ماه به صورت یکجا کنند ماه ششم به صورت رایگان برای آنها ارایه می‌شود و در صورتی که هزینه اشتراک ۹ ‌ماه را به صورت یکجا به حساب شرکت واریز کنند می‌توانند ۳ ماه دیگر به صورت رایگان از سرویس خود استفاده کنند.
براساس این گزارش، استفاده مشترکان از سرویس وایمکس در تمامی طرح‌های پاییزه با حجم محدود مصرف در ساعات ۲ الی ۸ صبح و جمعه‌ها رایگان است.
طرح پاییزه تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران از روز گذشته ۵ مهرماه در سراسر کشور آغاز ‌شد، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات و جزییات این طرح‌ها می‌توانند به سایت اینترنتی شرکت مبین نت به آدرس www.mobinnet.ir مراجعه کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي