پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌ های سوخت

۱۳۸۹/۰۷/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.shana.ir/shanacontent/media/image/2007/11/56514_orig.jpg
براساس این گزارش برنامه‌ریزی به‌منظور پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت (Online) حداکثر تا شهریور ماه سال ۹۰ صورت بگیرد.
با تصمیم کارگروه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت مقرر شد تا ۱۵ مهرماه امسال تمامی جایگاه‌های بنزین مجهز به سامانه پرداخت الکترونیکی شوند.
به گزارش ایلنا، براساس تصمیم نمایندگان ویژه رییس‌جمهوری در کارگروه حمل‌ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در جلسه سی‌ام مرداد ماه که با استناد به اصل ۱۲۷ قانون اساسی اخذ شد، وزارت نفت موظف است که به‌منظور پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت نسبت به تجهیز جایگاه‌های عرضه سوخت و هماهنگی با بانک‌های عامل اقدام کند، به نحوی که تا پایان شهریورماه سال ۱۳۸۹ امکان پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت ناپیوسته (offline) فراهم شده و دریافت بهای سوخت از تاریخ پانزدهم مهرماه سال ۱۳۸۹ در جایگاه‌های عرضه سوخت تنها به صورت الکترونیکی صورت بگیرد.
براساس این گزارش برنامه‌ریزی به‌منظور پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت (Online) حداکثر تا شهریور ماه سال ۹۰ صورت بگیرد.
همچنین بانک مرکزی موظف شده تا هماهنگی لازم برای مشارکت بانک‌های عامل در طرح پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌های عرضه سوخت را اعمال کند.
این مصوبه که در روزهای پایانی شهریور به وزرات نفت و بانک مرکزی ابلاغ شده، این دو نهاد را موظف ساخته تا نسبت به اطلاع‌رسانی لازم در خصوص چگونگی و زمان اجرای طرح پرداخت الکترونیکی بهای سوخت اقدام کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي