جزییات تورهای یک روزه برای بازی ایران- برزیل

۱۳۸۹/۰۷/۰۷ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

http://www.atharco.com/picdubaisportcity3.jpg

با قطعی شدن برگزاری مسابقه ایران و برزیل، بازار تورهای مسافرتی به کشور امارات داغ شد. پس از آن‌که مشخص شد تیم ملی ایران با تیم ملی برزیل در ابوظبی مسابقه می‌دهد، اولین چیزی که به ذهن مدیران تورهای مسافرتی رسید، تدارک دیدن برنامه‌ای یک یا دو روزه برای مسابقه ایران و برزیل بود.
خبرآن لاین : با توجه به این‌که تیم ملی برزیل طرفداران زیادی دارد و پرافتخارترین تیم فوتبال جهان است، پیش‌بینی می‌شود اکثریت تماشاگران مسابقه ایران و برزیل را افرادی تشکیل دهند که از ایران به امارات می‌روند. از طرفی ایرانی‌های زیادی در امارات هستند که آن‌ها هم به احتمال زیاد درصد زیادی از تماشاگران این مسابقه را تشکیل خواهند داد. به همین دلیل است که تورهای مسافرتی داخل کشور، به فکر تدارک سفری به امارات، هم‌زمان با مسابقه ایران و برزیل هستند.
یکی از تورهایی که چنین برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار داد، تور قهرمان سیر، وابسته به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش است که توری یک روزه را برای این مسابقه در نظر گرفته است. برنامه آن‌ها از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه با پرواز به سوی امارات شروع می‌شود و بامداد جمعه با بازگشت به تهران، این تور مخصوص به پایان می‌رسد. البته آژانس‌های مسافرتی که قصد برگزاری چنین تورهایی را دارند، هنوز دقیقا نمی‌دانند مسابقه ایران و برزیل چه ساعتی برگزار می‌شود و همین باعث شده آن‌ها تا حدودی به مشکل بخورند.
حتی برخی از آژانس‌های مسافرتی فعلا در برگزاری مسابقه ایران و برزیل شک دارند و مطمئن نیستند این مسابقه برگزار شود. با توجه به شایعه‌هایی که در مورد لغو این مسابقه در محافل خبری منتشر شده بود، برخی از آژانس‌های مسافرتی، تدارک دیدن تورهای ۲۴ و ۴۸ ساعته برای دیدن مسابقه ایران و برزیل را ریسک بزرگی برای خود می‌دانند. چراکه از نظر آن‌ها هنوز مشخص نیست مسابقه‌ای بین تیم‌های برزیل و ایران برگزار شود و اگر چنین مسابقه‌ای برگزار نشود، آن‌ها مجبورند پول بلیت‌های هواپیما و هتل‌های رزرو شده را به عنوان خسارت پرداخت کنند.
قیمتی که آژانس‌های مسافرتی برای این تور در نظر می‌گیرند بیش از ۴۰۰ هزار تومان است. به عنوان مثال یکی از آژانس‌های مسافرتی، قیمت ۴۲۰ هزار تومان را برای تور یک روزه تعیین کرده و این قیمت قطعا در تورهایی که بیشتر از یک روز طول می‌کشند، افزایش خواهد داشت.
البته آژانس‌های مسافرتی، تنها به فکر بلیت هواپیما و هتل تماشاگران در ابوظبی هستند و آن‌ها هیچ مسئولیتی در قبال بلیت ورزشگاه تماشاگران ندارند. بلیت این مسابقه با توجه به کم‌ظرفیت بودن ورزشگاه شیخ زاید، به احتمال فراوان خیلی زود تمام می‌شود و برخی از تماشاگران نخواهند توانست این مسابقه را از داخل ورزشگاه تماشا کنند. به همین دلیل است که عباس ترابیان رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال به تماشاگرانی که قصد سفر به امارات را دارند توصیه می‌کند اول به فکر بلیت ورزشگاه باشند، بعد به فکر بلیت هواپیما.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي