شایعه درگذشت اکبر عبدی

۱۳۸۹/۰۷/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://mehrnews.com/mehr_media/image/2010/09/572248_orig.jpg
حسینمردی با اشاره به اینکه روز و شب گذشته را در کنار اکبر عبدی حضور داشته است، گفت: از آنجایی که کارهای درمان اکبر عبدی توسط من و تعدادی از دوستان پیگیری می شود روز و شب گذشته را با ایشان بودیم و شایعه درگذشت ایشان به هیچ وجه صحت ندارد. متاسفانه شخصی پیام کوتاهی را برای دوستان ارسال کرده است که باعث نگرانی بسیاری از دوستان و علاقه مندان این هنرمند شده است.
وی در باره وضعیت جسمانی اکبر عبدی ادامه داد: در پی بررسی که شب گذشته توسط متخصص عروق صورت گرفت وضعیت ایشان مساعد است، و طبق گفته پزشک معالج تا سه ماه دیگر می بایست تحت نظر باشد، داروهای ضد انعقاد خون و محدودیتهایی از جمله استراحت مطلق و فاصله سی سانتیمتر پا از زمین در زمان استراحت همچنان پا برجاست.
رضا حسینمردی در ادامه از حضور برخی خبرنگاران در کلینیک خبر داد و گفت: شب گذشته فضایی ایجاد شد تا دوستان خبرنگار با اکبر عبدی مصاحبه کردند و ایشان با روی باز از دوستان استقبال کرد و با روحیه خوب همیشگی خود به ایفای نقش هایش برای خبرنگاران پرداخت وبا دوستان شوخی می کرد که این حکایت از حال مساعد و روحیه بالای این هنرمند دارد.
رضا حسینمردی در پایان خاطر نشان کرد که دقایقی قبل از مصاحبه با ایصدا با خانواده اکبر عبدی تماس گرقته است و نتیجه آن تماس اطمینان از حال این هنرمند ارزنده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي