پشت پرده علت حمله عصبی فیروز کریمی در فدراسیون

۱۳۸۹/۰۷/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:wxK5-ujJw4JQoM:http://www.khabaronline.ir/images/position1/2009/12/09-12-8-1013609-5-6-1250untitled-16.jpg&t=1
فیروز کریمی که شنبه شب گذشته در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود به یکباره به بیمارستان منتقل شد. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» سرمربی پرحاشیه فوتبال ایران بعد از دوری یکساله از حواشی فوتبال به دلیل منشوری بودن این بار بعد از ورود به فدراسیون فوتبال به یکباره از حال رفت تا تمام حاضران در نمازخانه فدراسیون به سراغ وی بروند.
دلیل اصلی این حمله عصبی درگیری با فردی ناشناس در بیرون از فدراسیون گزارش شده بود اما تهران امروز در گزارشی خبر از مجادله  میان فیروز کریمی و مجتبی شریفی داد.
شنبه شب گذشته اتفاق عجیبی در فدراسیون فوتبال رخ داد که باعث شد فیروز کریمی، سرمربی خبرساز فوتبال ایران در حالتی غیر طبیعی از فدراسیون خارج و راهی بیمارستان شود.
میرشاد ماجدی که به همراه این مربی در فدراسیون حاضر بوده از ضعف جسمانی وعصبی فیروز کریمی صحبت می‌کند و می‌گوید: «چیز خاصی نبود، آقا فیروز بیرون از فدراسیون با یکی از رهگذران حرفش شد و به دلیل حمله خفیف عصبی به بیمارستان انتقال یافت.»
ظاهرا اصل ماجرا اما چیز دیگری است. کریمی برای پیگیری مطالباتش از تیم‌هایی که در آنها مربیگری کرده به دفتر قاضی شریفی رفته بود اما آنجا هم بحث منشوری بودن این مربی و اینکه فعلا وصول مطالبات او مقدور نیست باز می‌شود تا فیروز کریمی از کوره در برود و مجادله کلامی سنگینی بین او و رئیس کمیته انضباطی دربگیرد. آنچه به بستری شدن مربی منشوری در بخش مراقبت‌های ویژه انجامید و چه بسا تبعات دیگری را هم به دنبال داشته باشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي