معرفی فیلم ‌های آخر هفته تلویزیون

۱۳۸۹/۰۷/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.ideallife.ir/uploads/A0567253_3901.jpg
کیمیا»، «اسرار خانوادگی »، « تونل»، «سرزمین سپید»، «پیوند»، «عملیات کرکوک» و «راز چشمهایش» پنجشنبه و جمعه ۹ و ۸ مهرماه ازشبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شـود.
به گزارش رجانیوز، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «کیمیا»، «اسرار خانوادگی »، « تونل»، «سرزمین سپید»، «پیوند»، «عملیات کرکوک»، «شمال و جنوب (قسمت اول)»، « شمال و جنوب (قسمت دوم)»، «گیوتین»، «فرشته سرخ»، «از نسل آفتاب»، «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر»، «بازی شاه»، «راز چشمهایش»، «سکوت» و «بی‌دفاع» پنجشنبه و جمعه ۹ و ۸ مهرماه ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، قرآن و سیمای استان‌ها پخش می‌شـود.
شـبـکـه یــک
فیلم سینمایی « کیمیا» به کارگردانی احمدرضا درویش پنجشنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۴:۴۰ ازشبکه یک سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: در آغاز جنگ تحمیلی، همسر «رضا» باردار است و باید مورد عمل جراحی قرار گیرد. رضا او را به بیمارستان می‌رساند و خود به اسارت قوای دشمن در می‌آید. همسر «رضا» حین عمل جراحی می‌میرد و «شکوه» جراح، فرزند «رضا» را نجات می‌دهد. پس از گذشت نه سال، وقتی «رضا» از اسارت آزاد می‌شود پی می‌برد که همه اعضای خانواده‌اش را از دست داده است. حال او در جستجوی تنها بازمانده ی خود، فرزندش است. «کیمیا» فرزند «رضا» نزد «شکوه» در مشهد زندگی می‌کند. مشکل اینجاست که «شکوه» به طور کامل به «کیمیا» وابسته است. خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، رضا کیانیان و نادر رجب زاده درفیلم سینمایی «کیمیا» بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «اسرار خانوادگی» به کارگردانی سورن کراگ جکوبسن پنجشنبه ۸ مهرماه ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : لیو و توماس که نامزد هستند، ناگهان بین آنها اختلافی پیش آمده و لیو در آتش سوزی خانه می سوزد. سال‌ها بعد توماس قصد جدایی از همسرش مارینا را دارد و دخترشان بی بسیار نگران این قضیه است. اوضاع زندگی توماس بهم ریخته است که ناگهان خبر می‌رسد خواهر هنرمندش طی حادثه ای ناپدید شده و چند روز بعد جنازه اویافت می شود. توماس درحین پیگری ماجرای این مرگ با زن جوانی بنام اورسلا که ازدوستان خواهرش است آشنا می شود و آنها به همراه یکدیگر پیگیر قضیه می شوند. دراین بین توماس متوجه می‌شود که پدرش یکی ازماموران حرفه‌ایی سازمان جاسوسی است که درجنایت مختلفی شرکت داشته است و حتی مرگ نامزد محبوبش لیو نیز به عهده او بوده است.
اندرس دبلیوبرتلسن درفیلم سینمایی «اسرارخانوادگی» محصول سال ۲۰۰۸ کشورهای دانمارک و سوئد بازی کرده است.
فیلم سینمایی « تونل» به کارگردانی مجتبی راعی۴۵ دقیقه بامداد روز جمعه ۹ مهرماه ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی مهدی فقیه، عبدالحسن برزیده، علیرضا اسحاقی، محسن قصابیان و اکبر پاکزاد آمــده است: گروهی از رزمندگان ایرانی پس از عبور ازموانع بسیار به نیروهای دشمن حمله ور می‌شوند و پس از وارد کردن ضرباتی به آنها در محاصره قرار می‌گیرند. رزمندگان با کمبود مهمات و تلفات سنگین و تنگ تر شدن حلقة محاصرة دشمن تصمیم می گیرند برای شکستن حلقه محاصره تونل باریکی حفر کنند. آن ها با وارد کردن ضربات ناگهانی به نیروی دشمن و از پا در آوردن آن ها از مهلکه نجات می یابند.
فیلم سینمایی «سرزمین سپید» به کارگردانی مارک مایلول جمعه ۹ مهرماه ساعت ۸:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمـده است: پل درحال ورشکستگی است که جنازه مردی را بطور اتفاقی پیدا می‌کند. او این جنازه را به جای جنازه برادرش ریموند جا می‌زند تا بتواند مبلغ هنگفتی پول ازبیمه به جیب بزند. دو دزد ناشی برای سهم بردن ازحق بیمه،همسر او مارگریت را به گروگان می گیرند. مامور بیمه که جوانی بنام تد است نیز در پی تحقیقات لازم برای این پرونده است.
فیلم سینمایی «سرزمین سپید» محصول سال ۲۰۰۵ کشورهای آلمان، کانادا، نیوزلند و آمریکا است.
فیلم تلویزیونی «پیوند» با بازی ژاله صامتی، مجید مظفری، بهروز بقایی، بهناز جعفری و ایرج سنجری جمعه ۹ مهرماه ساعت ۱۶ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه فیلم آمده است: میلاد کودکی ایرانی است که بواسطه بیماری مغزی به کما می رود. همزمان با او در بیمارستان دربخش کودکان تعدادی بچه ازفلسطین و غزه بستری کرده اند. یکی از آنها نوال دختر بچه فلسطینی است که علاه بر مجروحیت، نارسایی قلبی هم دارد . بعد از کش و قوسی پدر و مادر میلاد رضایت می دهند تا قلب میلاد به نوال پیوند زده شود و او از مرگ حتمی نجات پیدا می کند.
فیلم تلویزیونی «پیوند» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی ازتولیدات سال جاری گروه فیلم ‌های تلویزیونی شبکه یک سیماست.
فیلم سینمایی «عملیات کرکوک» به کارگردانی جمال شورجه ۱۵ دقیقه بامداد روزشنبه ۱۰ مهرماه ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: به منظورمقابله با تبلیغات نیروهای دشمن مبنی بر بی تحرکی نیروهای ایرانی، یک گروه از رزمندگان جنگ های نامنظم مأموریت می یابند طی عملیاتی در درون خاک دشمن، پالایشگاه شهر کرکوک را به آتش بکشند. گروه پس از مجاهدت‌هایی و گذراندن حوادثی به شهرنزدیک می‌شوند. در اینجا کردهای مسلمان عراقی به کمک آنها می آیند و همه دست در دست یکدیگر مأموریت را به سلامت به انجام می رسانند و با به جا گذاشتن سه شهید، باز می‌گردند.
جهانبخش سلطانی، محرم زینال زاده، جعفر دهقان و اردلان شجاع کاوه در فیلم سینمایی « عملیات کرکوک» بازی کرده اند.
شـبـکـه دو
به گزارش روابط عمومی سیما، قسمت اول فیلم سینمایی «شمال و جنوب» با بازی ریچارد آرمیتیگ و تیم پیگوت پنجشنبه ۸ مهرماه ساعت ۲۳:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: قاضی هیل به علت فشار نخست‏ وزیر برای تبرئه کردن متهمان یک پرونده، به میلتون مهاجرت می‏کند. میلتنون یک شهر صنعتی است که کارخانه‏های پارچه بافی بزرگی در آن قرار دارد. صاحبان این کارخانه‏ها کارگرانشان را استثمار می‏کنند. قاضی هیل دختری به نام «مارگارت» دارد. مارگارت در اولین برخورد با صاحبان یکی از کارخانه‏ها به نام آقای «تورنتون» به عمق شقاوت او پی می‏برد ،اما آقای تورنتون به او علاقمند می‏شود و سعی دارد که دیر یا زود از خانم مارگارت خواستگاری نماید.
فیلم سینمایی «شمال و جنوب» محصول سال ۲۰۰۴ انگلستان است. قسمت دوم فیلم سینمایی «شمال و جنوب» جمعه ۹مهرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی «گیوتین» پنجشنبه ۸مهرماه ساعت ۲۰ ازشبکـه ســه سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد حاکم وقت چین از طرز کار گیوتین که به وسیله یکی از فرماندهانش ساخته شده آگاه می‌شود او به فکر می‌افتد تا از این دستگاه برای نابودی مخالفان خود استفاده کند به همین دلیل او فرمان تشکیل تیمی از افرادی را می دهد (که قبلا درباره آنها تحقیق شده و قابلیتهای آنها اثبات شده است)، که مهارت دراین وسیله جدید را یاد گرفته تا بتوانند ازآنها در کشتن و نابودی مخالفان خود استفاده نماید. در میان افراد گروه دو نفر از توانایی بسیار زیادی برخوردار بوده که یکی از آنها دست نشانده و جاسوس حاکم است و دیگری وقتی متوجه نیت شوم حاکم می شود از گروه فرار کرده و بعد از مدتی ازدواج می کند و صاحب فرزند می‌شود.
چن کان تای و کیوفنگ در فیلم سینمایی «گیوتین» به کارگردانی هو مینگ هووا محصول سال ۱۹۷۲ کشور هنگ کنگ بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «فرشته سرخ» جمعه ۹مهرماه ساعت ۱۰:۳۰ ازشبکـه سه سیما پخش می‌شود.
داستان درمورد آلیس است که با مراجعه به اداره پلیس و کارآگاه آنیتا استارو اظهار می کند مادر او اکریسنیس، پرستار او سونیا را شکنجه داده و به قتل رسانده است. آنیتا حرف آلیس را باور کرده وتحقیقات خود را برای اثبات این موضوع شروع می کند، اما مادر آلیس که ازبا نفوذترین و ثروتمند ترین تبهکاران کشوراست منکر این موضوع می شود.آلیس که می بیند پلیس تصمیم دارد ،او را نزد مادرش باز گرداند چاره ای جز فرار نمی بیند.
ژان مارک بار، آسیا آمرجنتو و فرانس باربر درفیلم سینمایی «فرشته سرخ» به کارگردانی اولیور مگاتون محصول سال ۲۰۰۲ کشور فــرانسه بازی کرده‌اند.
فیلم سینمایی «از نسل آفتاب» جمعه ۹مهرماه ساعت ۱۴:۴۵ ازشبکـه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی آمیتا پاچان خواهید دید: پسرخانواده‌ای علیرغم میل باطنی پدر با دختر مورد علاقه خودش ازدواج می‌کند و موجب ناراحتی پدر می‌شود. پدر پسر را بخاطرهمین ازدواج بیرون می اندازد و پسر دچار مشکلاتی در زندگی می‌شود وبعد از مدتی پدر دلش به حال پسرش به رحم می آید و با پسرش آشتی می‌کند.
شـبـکـه چـهـار
فیلم تلویزیونی «یک داستان کوتاه و چند داستان دیگر» به کارگردانی حجت قاسم زاده پنجشنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۵:۴۰ ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم می بینیم: زوجی جوان در خانه کوچکی به تازگی سکونت یافته‌اند که باید همان شب پول پیش خانه را به صاحب خانه بدهند. آن‌ها باید یک و نیم میلیون تومان جور کنند و تماشاگر شاهد تلاش آنها برای بدست آوردن این پول است. این زوج جوان هر دو دانشجو هستند و به سختی کار می کنند. پسر در یک آژانس به عنوان راننده مشغول کار است. او حتی در شرایطی قرار می گیرد که می تواند از راه خلاف و به سادگی پول را بدست آورد اما چنین کاری نمی کند. بالاخره پدر صاحب آژانس که این زوج را می شناسد از سر خیرخواهی پول را به آنها قرض می دهد.
فیلم سینمایی «بازی شاه» به کارگردانی نیکلای آرسل جمعه ۹ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ ازشبکه چهار سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده است: آسکل برونزه که نامزد نخست وزیری است و شانس زیادی برای انتخاب شدن دارد، شبی به همراه همسرش گیتا در حال رفتن به منزلشان پس از یک میتینگ انتخاباتی هستند که تصادف می کنند و برونزه دچارمرگ مغزی می شود. رقیب وی در انتخابات زنی به نام لون کلیدسن است شوهر لرن مد کیلدسن مشکوک به یک اختلاس است.
ناستا آرسل، نیکلاس برو و لارس میکلسن درفیلم سینمایی «بازی شاه» محصول سال ۲۰۰۴ سوئد و دانمارک ایفای نقش کرده اند.
شـبـکـه تـهــران
فیلم سینمایی «راز چشمهایش» به کارگردانی جان خوزه کامپانلا۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان در مورد اسپوزیتو است که حالامردی پیر است، تصمیم می گیرد تا داستان یکی از پرونده های قدیمی دادسرا را که خود پیگیری می کرده را بنویسد. ماجرای قتل زنی که همسرش کارمند بانک بوده و پس از پیگیریهای اولیه، مسئولین با پیداکردن مجرمین دروغین سعی کرده اند تا پرونده را مختومه کنند. اسپوزیتو با همکاری رئیسش ایرنه که از ابتدا عاشق او بوده سعی می کند تا قاتل اصلی را بیابد. اسپوزیتوکه به ایرنه علاقه داشته همیشه از گفتن احساسش می ترسید.اما همین تامل و ترسش باعث می شود تا ایرنه با مردی دیگر ازدواج کند.
فـیـلـم سینمایی «راز چشمهایش» بابازی سولیداویلامیل، ریچارد دارین و پابلو راگو محصول کشورهای آرژانتین و اسپانیا در سال ۲۰۰۹ساخته شده است.
فیلم سینمایی «سکوت» به کارگردانی مارک توندرای جمعه ۹ مهرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهـران سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد زن و شوهری به نام زک وبث است که درزندگی زناشویی خود دچارمشکلاتی هستند، آنها با موتوردرراه رفتن به خانه شان درمورد مشکلاتشان صحبت می‌کنند. دراین میان توجه زک به کامیونی جلب می شود که حامل تعدادی زن است که به نظرمی رسد اسیرشده اند. در جایی که زک برای انجام کاری می‌ایستد بث توسط همان گروه آدم ربا وقاتل زنان ربوده می شود، زک برای نجات همسرش بث رد کامیون رامی گیرد و با سختی ودرگیری زیاد با تبهکاران بالاخره آنرا پیدا می کند ولی زنی که با این گروه کار می‌کند درپی گول زدن زک ومنحرف کردن او ازماجراست که موفق نمی شود، زک قصد دارد علاوه برهمسرش بث زن هایی که توسط این گروه آدم ربا زندانی شده اند را نجات دهد.
ویلیام اش، کریستین باتوملی و اندروز ویزنیوزکی در فیلم سینمایی «سکوت» محصول ۲۰۰۹انگلستان در ژانرهیجانی و وحشت بازی کرده‌اند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي