در قسمت نوزدهم مختارنامه چه اتفاقی می‌افتد؟

۱۳۸۹/۱۱/۱۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

جمعه این هفته با پخش قسمت نوزدهم سریال “مختارنامه”، مخاطبان این سریال تلویزیونی شاهد دومین جنگ بزرگ این سریال هستند.
شبکه ایران: در قسمت نوزدهم مختارنامه، “نبرد عین الورده” به تصویر کشیده می‌شود که طی آن سپاه توابین با رهبری سلیمان صرد خزاعی با سپاه شام نبردی سخت و جانانه می‌کند.
طبق اعلام روابط عمومی سریال تلویزیونی “مختارنامه” هفته گذشته و در قسمت هجدهم این سریال تلویزیونی، لشگر کشی سلیمان صرد خزاعی و سپاه توابین به سمت “عین الورده” به تصویر کشیده شد. در این قسمت نبرد سلیمان و یارانش طی دو مرحله با سپاه شام به تصویر کشیده خواهد شد.
در مرحله اول حریف آنان سپاهی به رهبری شرحبیل بن ذی کلاع است که نقش او را در این سریال ولی الله مومنی ایفاء می‌کند. مومنی با نوع خاص گریم خود در این سریال، نقش آفرینی جذاب و ویژه‌ای خواهد داشت.
مرحله دوم نبرد توابین با سپاه شام نیز زمانی اتفاق می‌افتد که سپاه شام توسط حصین بن نمیر با بازی سیامک اطلسی رهبری و هدایت می‌شود. از دیگر وقایع این قسمت می‌توان به دستگیری مختار توسط بن یزید حاکم زبیری کوفه اشاره کرد.
همچنین در این قسمت مخاطبان شاهد حضور دوباره فرهاد اصلانی در نقش ابن زیاد و محمود جعفری در نقش معقل با گریمی جدید و متفاوت خواهند بود.
گفتنی است با پخش این قسمت بازی ولی الله شیراندامی در نقش سلیمان صرد خزاعی نیز در سریال “مختارنامه” به پایان رسیده و این بازیگر پیشکسوت از مختارنامه خداحافظی می‌کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي