اولین کنسرت بهنام صفاریان در پایتخت

۱۳۸۹/۱۱/۱۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات






  بهنام صفاریان از برگزاری کنسرت خود در پایان سال جاری خبر داد.این خواننده با اعلام این خبر گفت: این کنسرت قرار است در اسفندماه در تهران برگزار شود و تاریخ برگزاری آن، روز ۲۲ اسفند ماه و محل آن، اریکه ایرانیان است.

وی که تجربه همکاری با برادر خود، بهروز صفاریان را دارد، این کنسرت را به رهبری عباس لطیفی روی سن خواهد بد. دراین باره نیز خاطر نشان کرد:به دلیل مشغله بهروز، امکان همکاری با او برایم وجود نداشت. بهروز این روزها، روزهای پرکاری دارد و نمی تواند در برگزاری این کنسرت من را همراهی کند. به همین دلیل از دوست خوبم عباس لطیفی خواستم که این کنسرت را به رهترین نحو ممکن همراهی ام کند.

به گفته صفاریان در این کنسرت، او به همراه یک گروه ۱۵ نفره خواهد بود که از اوائل اسفند ماه تمرینات خود را آغاز می کنند.

صفاریان همچنین در خصوص آلبوم جدید خود گفت: آلبومم در دست تولید است ولی فعلا اولویت با کنسرت است . چون مدت زیادی است که اجرای زنده نداشته ام و ترجیح دادم قبل از هرچیز به اجرای کنسرت بپردازم.

وی ادامه داد: قرار ایت کنسرت ما فقط به تهران ختم نشود و در شهرستانها نیز به برگزاری آن اقدام کنیم. ضمن این که این اولین باریست که درپایتخت کنسرت می دهم.

صفاریان درباره تفاوت کنسرت در ترهان و شهرستان گفت: به اعتقاد من هیچ فرقی نمی کند که در تهران کنسرت بدهم یا در شهرستان. ولی تهران به دلیل حساسیت هایی که دارد، کمی ویژه تر است و خیلی ها دوست دارند کنسرت در تهران را تجربه کنند. ضمن اینکه شرایط برگزاری کنسرت در شهر بزرگی مثل تهران بسیار سخت تر از شهرهای دیگر است.

وی در پاسخ به اینکه در شرایط کنونی موسیقی ،چه الزامی به برگزاری کنسرت است، گفت: برای برقراری بهتر ارتباط لازم است که کنسرت برگزار شود. وقتی کار خوب ارائه دهیم، ذهنیت های بدی که در مورد کارهایمان وجود دارد، از بین می رود و می توانیم ارتباط راحت تر و بهتری با مردم برقرار کنیم که این هم به نفع ما بوده و هم به نفع موسیقی تمام می شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي