اعزام زائران عمره مفرده طبق برنامه انجام می‌شود

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ | | 0نظرات

http://www.khabardaan.com/Files/News/1d7f9289ac054ba782b3b4ae77cad66a.JPG

فارس:علی لیالی با اعلام این خبر اظهار داشت: اخباری که در برخی از سایت‌ها در خصوص عمره مفرده اعلام شده هیچ سندیتی ندارد و مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست. وی با تکذیب این اخبار یادآور شد: تا این لحظه هیچ تغییری در برنامه زمان‌بندی اعزام زائران به عمره مفرده ایجاد نشده و اعزام زائران بر اساس جدول زمانبندی که اعلام شده، انجام خواهد شد.

لیالی خاطرنشان کرد: اگر تغییری در خصوص اعزام زائران به عمره مفرده ایجاد شود به‌صورت رسمی ‌و علنی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه طی روزهای آینده وضعیت نهایی عمره مفرده به‌صورت قطعی روشن خواهد شد، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ تغییری در برنامه‌ها به دلایلی مانند اینکه ویزا از سوی عربستان صادر نشده، نداشته‌ایم چرا که هنوز زمان اعزام زائران فرا نرسیده و هیچ تغییری در برنامه سازمان تا این لحظه ایجاد نشده است.

وی در خصوص اظهار‌نظری که به نقل از یکی از به‌ظاهر مسئولان عربستانی مبنی بر تعویق زمان آغاز عمره مفرده نقل شده است، اظهار داشت: فردی که در روز گذشته به نقل از وی اخباری منتشر شده، مقام رسمی عربستان محسوب نمی‌شود و هویت او مشخص نیست، اخباری که برخی سایت‌ها به نقل از وی منتشر کرده‌اند به هیچ وجه مورد تایید سازمان حج و زیارت نیست.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: وضعیت اعزام زائران کشورمان به عمره مفرده با سایر کشورهای اسلامی هیچ تفاوتی ندارد و اصولا هیچ استثنایی در این خصوص مطرح نبوده است و برنامه‌ها طبق روال در حال انجام است.

لیالی یادآور شد: اگر تغییر یا کندی در برنامه اعزام‌ها ایجاد شود، برای پرهیز از بلاتکلیفی مردم قطعا به صورت رسمی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي