استقبال بی نظیر از ورود آقایان ممنوع ساخته ی رامبد جوان

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ | | 0نظرات

http://www.hipersian.com/uploads/admin/3b0df21efc.jpg

فیلم ورود آقایان ممنوع آخرین ساخته رامبد جوان که از اولین روز جشنواره نمایش خود را در سینماهای جشنواره آغاز کرده است شب گذشته و در سانس ۱۰:۳۰شب در سینما آزادی به نمایش در آمد و بااستقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد.

به گزارش پارس‌توریسم در اکران شب گذشته سینما آزادی، در حالی که مردم بسیاری برای تماشای این فیلم در صف ایستاده بودند برای تماشای این فیلم بسیاری مجبور شدند ایستاده و یا نشسته برروی پله‌های فیلم به تماشای این ساخته رامبد جوان بنشینند.

در اکران شب گذشته سینما آزادی، رامبد جوان، منیژه حکمت، پگاه آهنگرانی، علی سرتیپی و…. حضور داشتند. علی سر تیپی تهیه کننده این فیلم و منیژه حکمت مجری طرح آن است.

امیر پوریا از منتقدان سینمای ایران در یادداشتی که در ماهنامه فیلم نوشته با تحسین این فیلم رامبد جوان، این کار گردان سینمای ایران را از معدود کمدی‌سازان با ایده و خوش‌قریحه خوانده است.

رضا عطاران، پگاه آهنگرانی، بهاره رهنما، ستاره پسیانی، مانی حقیقی و… از جمله بازیگران این فیلم خوش ساخت هستند که انتظار می‌رود از فروش بسیار خوبی در اکران عمومی برخوردار شود.

فیلمنامه این فیلم را پیمان قاسمخانی نوشته و شوخی بسیار محشری در فیلم وجود دارد که بارها لحظات مفرحی را برای تماشاگران به وجود آورد.

ساخته قیلی رامبد جوان یعنی پسر آدم دختر حوا نیز از کمدی‌های خوب چند سال اخیر سینمای ایران است که با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران مواجه شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي