استخدام ۱۲۴۷ نیروی جدید در شرکت ملی گاز با مجوز وزیر نفت

۱۳۸۹/۱۱/۱۸ | | 0نظرات

http://www.fpg.ir/news/gascertificate.jpg

مجید کشاورز از صدور مجوز استخدام یک هزار و ۲۴۷ نفر از سوی وزیر نفت در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری برای پیشبرد طرح های شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش شانا، معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: با توجه به صدور مجوز از سوی دکتر سید مسعود میرکاظمی، یک هزار و ۲۴۷ نفر نیروی انسانی تازه نفس در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری به منظور انجام طرح های توسعه شرکت ملی گاز ایران در این شرکت استخدام خواهند شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اهداف بلندمدت در حوزه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران مبنی بر دانش بنیان کردن سازمان و بهره گیری حداکثری از فارغ التحصیلان دانشگاهی و نخبگان مراکز علمی، مرحله نخست جذب نیروی انسانی با استفاده از بانک اطلاعات ممتازان صنعت که نفت تا کنون بیش از چهار هزار نفر از ممتازان دانشگاه های معتبر سراسر کشور در مقاطع تحصیلی یادشده(دکتری کارشناسی ارشد و کارشناسی) در آن ثبت نام کرده اند، آغاز شده است.

کشاورز تصریح کرد: در دی ماه امسال و در مرحله نخست، دارندگان مدارک تحصیلی دکتری به منظور انجام مصاحبه با اعضای هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت فراخوان شده اند.

به گفته وی، با توجه به رشته های تحصیلی مورد نیاز و پراکندگی جغرافیایی، هم اکنون ۲۲۳ نفر از ممتازان دانشگاهی به مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت معرفی شده اند که مصاحبه با آنها در چهار روز و با بهره گیری از تجارب و توان متخصصان علمی و تجربی شرکت های زیر پوشش از نهم تا ۱۲ بهمن ماه انجام شده است.

معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی گفت: در ادامه روند جذب نیروی انسانی و اهمیت جذب نیرو در فازهای توسعه شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی، فراخوان عمومی انجام خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي