۸ نکته درباره دکوراسیون بهاره

۱۳۸۹/۱۱/۱۸ | | 0نظرات

http://www.seemorgh.com/images/ertyuiop.jpg

با آغاز فصل بهار، بهتر است فضای داخلی خانه را هم باتغییراتی هر چند کوچک، حال و هوای تازه ببخشید. می‌توانید با ۸ اقدام آغازکنید

۱) رنگ اصلی‌ترین دیوار اتاقی که در آن بیشتر از بقیه فضاها تردددارید را به یکی از رنگ‌های روشن دلخواه‌تان در بیاورید. بهترین انتخاب می‌تواندکرم، لیمویی و بژ باشد تا در فصل گرما جلوه‌ای تازه به خانه ببخشد.

۲) استفاده از فرش‌های کوچک که رنگ‌های روشن و ماتی دارند در فصل بهار کمک می‌کند کهفضای خانه به فضایی دلباز و روشن تبدیل شود.

۳) با استفاده از رنگ‌های روشن،مات و کمرنگ برای روتختی، کوسن‌ها و بالش‌ها، رنگ دیوار و پوشش کف فضای خانه را بهجایی روشن و آرام تبدیل کنید.

۴) تا آنجایی که فضای اتاق خواب اجازه می‌دهداز گل و گیاه تازه در این فضا استفاده کنید. استفاده از گل‌های مصنوعی با رنگ‌هایروشن و شاد هم در این فضا توصیه می‌شود.

۵) با نورپردازی مناسب و صحیح فضایداخلی خانه را به‌گونه‌ای طراحی کنید که در طول روز و شب به اندازه کافی از نوربهره‌مند شوید. فضای تاریک در طولانی مدت موجب پیدایش بی‌حوصلگی و افسردگی در افرادخانواده می‌شود.

۶) تنوع بافت‌های به کار رفته در اجزای دکوراسیون بهزیباتر شدن خانه‌ کمک می‌کند. برای مثال استفاده از بافت‌های صاف در کنار بافت‌هایناهموار، بافت‌های درخشان درکنار بافت‌های تیره ولی بهتر است با آغاز فصل گرما ازبافت‌های روشن، صاف و صیقلی استفاده کنید چرا که حس تعدیل دما را بیشتر می‌تواند بهخانه منتقل کند.

۷) با استفاده از تکرار تابلوهایی با طرح‌های روشن و دلبازدر فضاهای مختلف خانه می‌توانید ارتباط مابین فضاها را ایجاد کنید و همچنین از اصلتکرار در دکوراسیون استفاده کرده باشید و فضایی کاملا متفاوت نسبت به دیگر فصل‌هارا در خانه خلق کنید.

۸) در فصل بهار با ناپایداری هوا مواجه هستیم. بهتراست با اضافه کردن پادری در مقابل در ورودی از ورود گرد و غبار و رطوبت به خانهجلوگیری کنید.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي