نتیجه دیدار استقلال - استیل آذین

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ | | 0نظرات

http://www.iribnews.ir/News%5CPhoto%5C269750_8d450ccd.jpg

دردیدار پایانی هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران عصرامروزتیم استقلال ۳ بر ۱ برابر استیل آذین پیروز شد.

دیدار تیم های استیل ‌آذین و استقلال از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی باحضور دوهزار تماشاگر با برتری ۳ بر یک آبی پوشان پایان یافت.

فرهاد مجیدی با گل زودهنگام خود در دقیقه ۴ استقلال را پیش انداخت اما پس از این گل استیل آذینی ها حمله های پراکنده ای را به روی دروازه وحید طالب لو ترتیب دادند و بر روی یکی از این حمله ها به وسیله فریدون زندی (۲۳) به گل تساوی دست یافتند.

در ادامه هر دو تیم چند حمله خطرناک را در محوطه جریمه یکدیگر خلق کردند و این فرهاد مجیدی بود که بار دیگر استقلال را در دقیقه ۳۳ پیش انداخت.

پس از این گل هم هر دو تیم چندحمله را انجام دادند که هیچ کدام از ضربات آنها راهی به درون دروازه نیافت.

درنیمه دوم با اخراج هادی ایمانی از استیل اذین تیم استقلال موفق شد در دقیقه ۷۳ گل سوم خود را بوسیله سیدصالحی به ثمر برساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی است. وی از استیل‌‌آذین به هادی ایمانی و از استقلال به امیر‌آبادی کارت زرد نشان داد.

تیم شهرداری تبریز هم در ورزشگاه یادگار امام مقابل مس کرمان دو بر یک  پیروز شد.

در این دیدار که با قضاوت محمدحسین اسدی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزارشد، تیم شهرداری با گل های دقیقه ۱۸ کارلوس ادواردو و دقیقه ۵۹ رسول علیزاده در برابر تک گل قاسم دهنوی در دقیقه ۵۷  میهمان کرمانی خود را شکست داد.

همچنین مهرداد پولادی و میلاد فخرالدینی از تیم مس کرمان بازیکنان اخطاری این نیمه بودند.

شکست ذوب آهن صدرنشین و پیروزی پرسپولیس

در آغاز هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم ذوب اهن اصفهان صدرنشین این بازیها مغلوب سایپا شد و پرسپولیس صنعت نفت آبادان را شکست داد.

پیکار تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا ازهفته بیست ویکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران ازساعت ۱۵ امروز به میزبانی ورزشگاه فولادشهر و درحضور ۱۵۰۰ تماشاگر اصفهانی برگزار شد که درنهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان محمد مایلی‌کهن به پایان رسید.

کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری دردقایق ۱۷ و ۵۸ گل‌های سایپا را به ثمر رساندند تا این تیم در ۹ هفته اخیر رقابت‌های لیگ برتر به دومین پیروزی خود برسد.

هدایت ممبینی، داور این مسابقه به مجید غلام‌نژاد و امین منوچهری از سایپا و علی احمدی از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

ذوب‌آهن با شکست در این دیدار پس از ۸ هفته دوباره طعم شکست را چشید، اما همچنان با ۴۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

دایی و پرسپولیس باپیروزی آغاز کردند

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه در حضور ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در دقیقه ۴۵+۱ داور خطای مدافع نفت آبادان روی غلامرضایی را پنالتی اعلام کرد و ضربه را مازیار زارع به گل تبدیل کرد تا سرخ پوشان در ۴۵ دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابند.

در نیمه دوم باز هم پرسپولیسی‌ها تیم برتر میدان بودند و توانستند یک بار دیگر در دقیقه ۵۲ توسط هادی نوروزی به گل برسند.

قضاوت این دیدار برعهده محسن ترکی بود. وی در نیمه اول با کارت زرد محمد ذوالفنون، بازیکن تیم نفت را جریمه کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۳ امتیازی شد و به یک‌قدمی استقلال ۳۴ امتیازی رسید. صنعت نفت آبادان نیز با این شکست با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها ۲۸ امتیازی باقی ماند. نفت دیدار عقب افتاده‌اش را مقابل سپاهان برگزار می‌کند.

بازیکنان پرسپولیس: رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگر، ابراهیم شکوری، تیاگو فراگا، امیرحسین فشنگچی (۸۲-محمد منصوری)، محمد نوری(۸۸- حسین بادامکی)، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی (۷۸-هادی نوروزی)، مازیار زارع سرمربی: علی‌ دایی

بازیکنان صنعت نفت: حسن هوری، هدایت شهریاری، سجاد مشکل‌پور، حسین بغلانی، فرهاد آل‌خمیس، محمدرضا ذوالفنون، امید شریفی‌نسب، علی ممبینی، رسول نویدکیا (۷۴-بهنام برزایی)، عباس مردانی و مانوئل دسوزا (۴۶-لئون پاچاچیان) سرمربی: آلفردو کاسیمیرو.

برتری فولاد مقابل نفت تهران با درخشش معمارزاده

تیم فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر یک مقابل نفت تهران به پیروزی رسید.

تیم فولاد توانست در دقیقه ۵ توسط مهرداد جماعتی به گل اول دست پیدا کند. سپس در دقیقه ۳۸ آرش افشین توانست گل دوم را به ثمر برساند.

بازیکنان تیم نفت تهران در این مسابقه در دقایق ۵۰ و ۸۲ صاحب ضربه پنالتی شدند که از این ضربات ناصحی و فیض الهی نتوانستند استفاده کنند و میثاق معمارزاده دو ضربه را مهار کرد.

شاگردان حسین فرکی تنها در دقیقه ۶۷ توسط روسا یکی از گل های خورده را جبران کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده محسن قهرمانی بود. وی از تیم فولاد به بختیار رحمانی و امید خورج و از تیم نفت تهران به مهدی رفیعی و هادی رکابی کارت زرد نشان داد.

دیدارتیم های فولاد خوزستان و نفت تهران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی اهواز درحضور ۲ هزار هوادار برگزار شد.

قلعه نوعی و استیلی مساوی کردند

تیم فوتبال شاهین در دیداری خانگی مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید.

دیدار تیم‌های شاهین بوشهر و سپاهان در حضور ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان حمید استیلی و امیر قلعه نویی امتیازات را تقسیم کنند.

قضاوت این مسابقه بر عهده سعید مظفری زاده بود. وی به عبدالله کرمی، محسن ایران نژاد مسعود نظرزاده و منصور تنهایی از شاهین و هادی عقیلی و محرم نویدکیا از سپاهان کارت زرد نشان داد.

دراین بازی دو تیم موقیعت‌های گلزنی خوبی برای گلزنی داشتند که از آنها استفاده نکردند.

شکست خانگی راه‌آهن برابر صبای قم

تیم راه‌آهن شهرری با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میهمان خود صبای قم شکست خورد.

درحالی که نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید در نیمه دوم فرزاد حاتمی در دقیقه ۵۰ توانست برای صبای قم گلزنی کند. حاتمی در دقیقه ۷۲ توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی از صبا به حاجی زاده، اصغری، حاتمی و حمدی نژاد و از راه آهن به حسین کوشکی کارت زرد نشان داد.

دیدار تیم های راه آهن و صبای قم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه اکباتان در حضور ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد.

تساوی تیم های پاس همدان و تراکتورسازی تبریز

تیم پاس همدان در ادامه رقابت های هفته بیست ویکم لیگ برترمقابل تراکتورسازی تبریز با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

در این بازی که عصرامروز درهوایی بسیار سرد و زمینی گل آلود برگزار شد؛ دو تیم باز نظر فنی بازی قابل قبولی را ارایه نکردند و بازیکنان بارها دچار اشتباه شدند تا این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

احمد صالحی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و مجید ویشگاهی و محبت علی رضایی تبار کمک های صالحی در این بازی بودند.

نکته قابل ذکر این بازی اعتراض یاوری به نحوه قضاوت داور این بازی بود .همچنین به علت برودت هوا هواداران ۲ تیم به طور ایستاده این بازی را تماشا کردند.

از این دیدار بیش از ۲ هزار نفردیدن کردند.

ملوان برابر پیکان به برتری رسید

تیم فوتبال ملوان انزلی در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با دو گل پیکان قزوین را شکست داد.

دیدار تیم های ملوان و پیکان عصر شنبه در ورزشگاه تختی شهرانزلی و با قضاوت البرز حاجی پور برگزار شد

در پایان این دیدار ملوان انزلی که بازی خوبی را به نمایش گذاشت با دو گل به برتری دست یافت تا شرایط خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بهبود ببخشد.

تیم ملوان انزلی با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و پیکان قزوین نیز درامتیاز ۲۱ باقی ماند.

ملوانی ها پس از چند هفته به یک پیروزی با ارزش دست یافتند تا نشان بدهند از تعطیلات نیم فصل بهره مناسبی برده اند.

پیکان نیز با قبول این شکست باز هم به جمع تیم های قعر جدولی پیوست. برای تیم ملوان در این دیدار محمد نزهتی در دقیقه ۲۹ و پژمان نوری دردقیقه ۷۸ گلزنی کردند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي