اخرین فرصت پرستاران برای ثبت نام در آزمون استخدامی

۱۳۸۹/۱۱/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

حسین مباركی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: دامنه زمانی تعریف شده برای ثبت‌نام آزمون استخدامی پرستاران از پنجم بهمن آغاز شده است و تا 10 بهمن ادامه دارد..

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه افزود: دراین راستا و در جهت تأمین نیروی انسانی متخصص در این حوزه تمامی دانشگاه علوم پزشكی پس از هماهنگی با استانداری در مدت زمان اعلام شده فرصت دارند تا برای ثبت نام نیروهای مورد نیاز در روزنامه ها و سایت ها فراخوان دهند.

مبارکی در ادامه تصریح کرد: تمامی دانشگاه به صورت یکپارچه در یک روز مشخص فراخوان نمی دهند و هر دانشگاه براساس هماهنگی های صورت گرفته با استانداری منطقه خود، یک روز از زمان اعلام شده را به انتشار فراخوان خود اختصاص خواهد داد.

وی ادامه داد: به عبارتی باید گفت از پنجم ماه جاری تا فردا، دهم بهمن این مراکز مهلت داشته اند تا فراخوان خود را اعلام کنند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه پرستاران پس از انتشار آگهی فراخوان، 10 روز مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی پرستاران را دارند، گفت:  آزمون استخدام پرستاران برای اجرای قانون ارتقای بهره‌وری نیروهای بالینی نظام سلامت، 6 اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي