لطیفه های خنده دار و جدید بهمن

۱۳۸۹/۱۱/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

چند سال بعد  :
پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !
.
.
.
هی لوتی ۳ راه بیشتر نداری :
۱.با من باشی
۲.با تو باشم
۳.توافق کنی که باهم باشیم !
.
.
.
شبی به یاد ماندنی با کنسرت بهترین های موسیقی ایران !
هایده و مهستی – مکان سواحل زیبای بهشت
توسط تورهای ۷۴۷ ایران ایر !
.
.
.
غضنفر و اهالی شهر غضنفر اینا برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند !
.
.
.
شاد بروید و شاد روان برگردید !
(روابط عمومی هواپیمایی ایران)
.
.
.
به غضنفر میگن فامیلی دکترت چیه ؟
میگه : ترابی
میگن اسمش چیه ؟
میگه : فیزیو !
.
.
.


هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند
هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !
.
.
.
می دونی شباهت تو با گل چیه؟
هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس!
.
.
.
یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :
دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟
.
.
دلم میخواست الان پیشم بودی
میرفتیم چن تا هندونه میخریدیم
دوتایی اینقدر هندونه میخوردیم که شاشمون بگیره !
اونوقت ۲تایی میشاشیدیم به این رفاقت که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی !
.
.
.
هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه ، چون شادی تنها چیز زندگی نیست !

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود
خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !
.
.
والدین گرامی
اینقدر نگین
“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”
مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !
.
.
.
با عشق به من به من خیانت کردی
دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
هر دو قلمت خورد اگر برگردی !
.
.
آتش بگیره ایرانسم که کرد خارم
خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم !

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي