واکنش مظلومی به افشاگری فرهاد مجيدی

۱۳۸۹/۱۱/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

عضو كميته انضباطي باشگاه استقلال گفت: مجيدي نبايد مي‌گذاشت ناراحتي‌اش به حاشيه كشيده شود و بايد حرف‌هايش را به باشگاه مي‌زد.

غلامحسين مظلومي در مورد جلسه كميته انضباطي فرهاد مجيدي عنوان كرد: هنوز اطلاعي در مورد تشكيل جلسه نداده اند اما اميدوارم اين موضوع هر چه زودتر حل شود.

وي افزود: مجيدي بازيكن بزرگ و عزيز ماست. او هم به لحاظ اخلاقي و هم فني مورد تاييد همه است اما چون در يك جلسه تمريني شركت نكرده بود كادرفني از باشگاه خواست از او توضيح بخواهند.

مظلومي ادامه داد: مجيدي نبايد حرف هايش را در مصاحبه با رسانه ها مي گفت. او مي توانست صحبت هايش را در باشگاه مطرح كند. اين اتفاقاتي كه افتاده نه به نفع خودش است و نه باشگاه استقلال. تيم در اين شرايط نياز به آرامش دارد. من هميشه حامي مجيدي بودم و از طرفداران پروپاقرص او هستم اما نبايد به حاشيه برود. او بايد الگوي اخلاقي كل تيم باشد.

اين عضو كميته انضباطي باشگاه استقلال در مورد اينكه مجيدي مدعي شده باشگاه به او اتهام بي تعصبي زده است، گفت: مجيدي هميشه با تعصب و با غيرت بوده است. از طرف بعضي ها شيطنت مي شود و اين خاصيت تيم هاي بزرگ است كه حاشيه دارند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي