تاسف امین‌تارخ از پخش مصاحبه فریماه‌فرجامی در تلویزیون

۱۳۸۹/۱۱/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

رسالت یک برنامه تلویزیونی حفظ حریم و حرمت های موجود در بین اهالی سینما وعدم ایجاد دلخوری و گله گذاری میان اهالی هنر است.


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، شب گذشته در برنامه "هفت" مصاحبه ای با فریماه فرجامی، بازیگر محبوب سینمای ایران که یاد و خاطره او در ذهن اهالی هنر پابرجاست پخش شد که نشان دادن چهره رنجور و در هم شکسته این بازیگر توانا و صحبت های او خطاب به برخی از همکارانش موجب رنجش امین تارخ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که اتفاقا شب گذشته مهمان این برنامه بود، شد.

تارخ با رنجش از پخش این صحبت ها بیان کرد: برای زنده کردن نام و خاطره یک بازیگر فراموش شده می توان خیلی کوتاه با وی صحبت کرد یا بیشتر به جنبه های مثبت زندگی وی پرداخته شود تا چهره اش در میان جامعه بازیگری و مردم مخدوش نشود.

البته جیرانی در جواب تارخ عنوان کرد که منظور آنها از پخش چنین گزارشی زنده کردن نام و خاطره فریماه فرجامی بوده اما رسالت یک برنامه تلویزیونی که میلیون ها مخاطب دارد ایجاب می کند که گزینش و پردازش بهتری در برنامه های خود داشته باشد، خصوصا برنامه ای که در رابطه با سینماست و به ابعاد مختلف زندگی هنرمندان این عرصه می پردازد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي