امکان تعویض دفترچه‌ بیمه‌ به صورت اینترنتی

۱۳۸۹/۱۱/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

تمام بیمه‌شدگان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان تأمین اجتماعی به آدرس www.msio.org.ir مراجعه و دفترچه‌های بیمه درمانی خود را تعویض کنند.
مهر: مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه خدمات درمانی از امکان تعویض دفترچه‌های بیمه درمانی به صورت اینترنتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی صندوق تأمین اجتماعی، جمشید شایانفر مشارکت در پرداخت حق بیمه کارکنان دولت را به صورت درصدی از حقوق، گامی در جهت اجرای عدالت اجتماعی دانست و گفت: به منظور اجرای بهینه قانون در این راستا نرم‌افزاری تهیه شده و پس از ارائه آموزش‌های لازم در اختیار مراکز و مؤسسات بیمه‌گذار سراسر کشور قرار گرفته است.
وی درباره ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه‌شدگان اظهار داشت: در این زمینه اقدامات لازم برای تعویض اینترنتی دفاتر بیمه‌ای تمام بیمه‌شدگان در صندوق‌های “کارکنان دولت ” ، “سایر اقشار ” ، “روستائیان ” ، “ایرانیان ” و “خویش‌فرمایان ” و نیز ثبت‌نام اولیه متقاضیان بیمه ایرانیان صورت پذیرفت که در این خصوص تمام بیمه‌شدگان می‌توانند به سایت اینترنتی سازمان تأمین اجتماعی به آدرس www.msio.org.ir مراجعه و دفترچه‌های بیمه درمانی خود را تعویض کنند.
شایانفر تأکید کرد: بر اساس قانون بودجه سال جاری و به منظور پوشش بیمه بستری افراد نیازمند، از اوایل امسال امکان تقبل هزینه‌های بستری افراد نیازمند که قبل از دریافت دفترچه در بیمارستان بستری شده‌اند با صدور معرفی‌نامه فراهم شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي