زمان آزمون رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد

۱۳۸۹/۰۴/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.mazandnume.com/images/daneshgah.azad.arm.gif

معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ آزمون سراسری سال۸۹رشته های غیرپزشکی این دانشگاه۱۷و۱۸تیر در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.


محمدرضا مهراد فرد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان از ساعت۱۱فردا (یکشنبه۱۳تیر) می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.azmoon.org و با اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام برای مشاهده و تهیه پرینت (رونوشت چاپی) از کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون چنانچه مغایرتی در اطلاعات ثبت شده مشاهده کردند لازم است برای اصلاح آن در تهران به۴حوزه رفع نقص که نشانی و شماره تلفن آنها در اطلاعیه مرکز آزمون درج و برروی پایگاه اینترنتی نیز قرار داده شده است مراجعه کنند.
مهرادفر گفت: داوطلبانی که یکی از واحدهای دانشگاهی خارج از شهر تهران را به عنوان حوزه امتحانی خود انتخاب کرده اند، لازم است به باجه های رفع نقص پیش بینی شده در واحدهای دانشگاهی مراجعه،موارد نقص را اعلام و رسید رفع نقص را دریافت کنند.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ داوطلبانی که به منظور تغییر رشته، شهرهای انتخابی یا حوزه امتحانی بیش از یک ثبت نام در آزمون غیرپزشکی داشته اند، در صورت یکسان بودن مجموعه امتحانی ثبت نام های متوالی بر اساس تاریخ و زمان، آخرین ثبت نام آنها ملاک عمل قرار گرفته و کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.
وی افزود: در صورتی که داوطلب بیش از یک بار در مجموعه های امتحانی متفاوت ثبت نام کرده باشد، کارت ورود به جلسه برای همه ثبت نام ها صادر شده است اما داوطلب فقط در یک مجموعه امتحانی امکان شرکت در آزمون را خواهد داشت.
مهرادفرد گفت: داوطلبانی که در آزمون غیرپزشکی و نظام پاره وقت با دو کارت اعتباری جداگانه ثبت نام کرده اند و دارای دو شماره پرونده جداگانه هستند، این ثبت نام ها در یکدیگر ادغام و یک کارت ورود به جلسه برای داوطلب صادر شده است.
وی افزود: این دسته از داوطلبان می توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام آزمون غیر پزشکی خود کارت ورود به جلسه که حاوی اطلاعات رشته و محل های انتخابی آزمون غیرپزشکی و نظام آموزشی پاره وقت به صورت توام است دریافت کنند.
مهرادفرد گفت: سهمیه آن دسته از داوطلبانی که در فرم ثبت نام اینترنتی متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران بوده اما این سهمیه را نهاد مربوط تائید نکرده است، در کارت ورود به جلسه عادی قید شده که لازم است این دسته از داوطلبان حداکثر تا یک هفته به نهاد مربوطه مراجعه و برای اصلاح سهمیه خود اقدام کنند.
وی افزود: داوطلبان متقاضی سهمیه جانبازان، آزادگان و شاهد نیز لازم است با مراجعه به پایگاه ایثار به نشانی www.isaar.ir برای پی گیری سهمیه خود اقدام کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي