فیلم کمدی جدید با بازی ترانه علیدوستی، رضا عطاران، حامد کمیلی ،پوریا پورسرخ،...

۱۳۸۹/۰۵/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

سینما روز _ هر چی خدا بخواهد به کار گردانی نوید میهن دوست که این روزها مراحل پایانی خود را برای آما ده نمایش شدن سپری می کند را باید از همین حالا از جمله فیلمهای خوب عرصه سینمای طنز  ایران محسوب کرد .فیلمی که همه صحنه های آن در جزیره کیش فیلمبرداری شده است .
این فیلم که تهیه کننده آن پرویز شهبازی از کار گردانان مطرح سینمای یران است پخش آن را شرکت فیلمیران برعهده دارد و ترکیب جالبی از بازیگران مطرح سینما وتلویزیون در آن حضور دارند .
 ترانه علیدوستی، رضا عطاران، حامد کمیلی ،پوریا پورسرخ، بهاره رهنما ،سعید آقا خانی، فرهاد اصلانی، ارژنگ امیر فضلی، بهنوش بختیاری و…بازیگران اصلی این فیلم هستند که انتظار می رود بازیهای خوبی دراین فیلم ارائه کرده باشند .
در سالهای اخیر که موج فیلمهای سخیف کمدی باانتقادات گسترده ای از سوی علاقه مندان جدی سینما مواجه شده ،تلاش برای ساخت یک کمدی خوب سالم ومتفاوت ودرعین حال مفرح وتماشاگر پسند  توسط دست اندر کاران فیلم “ هرچی خدا بخواهد“تلاشی ستودنی است .
 نوید میهن دوست کار گردان فیلم “هرچی خدا بخواهد  “در فیلمهای عیار ۱۴ و نفس عمیق دستیار پرویز شهبازی کار گردان این دوفیلم بوده است .
 ماهنامه فیلم درباره این فیلم نوشته که :خط اصلی قصه برداشتی آزاد از فیلم “آوانتی “ (بیلی وایلدر)است اما پرداخت متفاوتی دارد ونمی توان آن را اقتباس تلقی کرد و در واقع ایده اصلی فیلمنامه از آوانتی گرفته شده وهمان قدر که عیار ۱۴شبیه ماجرای نیمروز بود هرچی خدا بخواهد هم به آوانتی شباهت دارد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي