۳۶۰ کارمند برای خروج از تهران، همدان را برگزیدند

۱۳۸۹/۰۵/۰۶ | | 0نظرات

مهر: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان گفت: در طرح خروج کارمندان از تهران ۳۶۰ کارمند همدان را برای زندگی انتخاب کرده اند.
کریم مطهری ‌مؤید در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید پستهای لازم را بررسی کنند، اظهار داشت: در همین خصوص ۲۱ تیم به دستگاه ‌ها اعزام شدند و اطلاعات لازم برای شناسایی پست‌ها و قابلیت‌های افراد دارای پست را دریافت کرده اند.
مطهری با اشاره به اینکه در حال حاضر کارها در مرحله پایش اطلاعات است، گفت: با توجه به اینکه برخی دستگاه‌ها نیازی به نیروی انسانی ندارند و برخی با کمبود نیروی انسانی مواجه اند این طرح می ‌تواند مشکلات هر دو گروه را حل کند.
معاون پشتیبانی استاندار همدان به طرح خروج تعدادی از کارکنان از تهران اشاره کرد و افزود: مقرر شده است که کارکنانی که تمایل به خروج از تهران دارند سه استان مورد نظر خود را از سایت وزارت کشور انتخاب کرده و خارج شوند و دستگاه‌ها نیز موظف به کارگیری آنها در مجموعه خود هستند.
وی واگذاری زمین یا مسکن، پاداش، استفاده رایگان از وسایل ورزشی، استفاده از تسهیلات پزشکی و…را از امتیازات در نظر گرفته شده برای خارج شدن افراد از تهران عنوان کرد.
مطهری‌ مؤید اظهار داشت: تاکنون ۳۶۰ نفر متقاضی آمدن به همدان هستند که بنا به اولویت و نیازها انتخاب شده و به دستگاه‌ها معرفی می‌شوند و طبق مصوبه هیئت وزیران پست همترازی در دستگاه‌ها برای آنها لحاظ می‌شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي