داغ : مارادونا از سرمربیگری آرژانتین کنار گذاشته شد

۱۳۸۹/۰۵/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:2GuwHdWbDKWwSM:http://www.weblog.4reh.com/wp-content/uploads/maradona1.jpg


درگیری لفظی مارادونا با دو تن از اعضای کادر فنی تیم ملی آرژانتین به خصوص مربی دروازه‌بانان به تیتر اول روزنامه‌ها تبدیل شد و برآیند حوادث بعدی نتیجه‌ای جز کنار گذاشته شدن مارادونا در پی نداشت.
ایلنا: مسئولان اتحادیه فوتبال آرژانتین با انتشار خبری اعلام کردند که دیه گو آرماندو مارادونا دیگر به سمت خود برروی نیمکت مربی گری تیم ملی آرژانتین ادامه نخواهد داد.
به گزارش ایلنا، در بیانیه ای که بر روی وب سایت خبری اتحادیه فوتبال آرژانتین منتشر شد،‌ آمده است: خولیو گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین به اعضای کمیته اجرایی این اتحادیه در مورد مذاکراتش با دیه گو مارادونا خبر داد و نکات مهم این دیدار را برشمرد.اعضای کمیته اجرایی در نهایت دریافتند که قرارداد دیه گو مارادونا به عنوان مربی تیم ملی آرژانتین تمدید نشود.
مشکل اصلی از زمانی آغاز شد که مارادونا در مورد دخالت‌های رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین به وی هشدار جدی داد اما پس از ساعتی متوجه شد که افرادی در کادر فنی با رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین هماهنگ بوده و دستورات او را اجرا می‌کنند.
درگیری لفظی مارادونا با دو تن از اعضای کادر فنی تیم ملی آرژانتین به خصوص مربی دروازه‌بانان به تیتر اول روزنامه‌ها تبدیل شد و برآیند حوادث بعدی نتیجه‌ای جز کنار گذاشته شدن مارادونا در پی نداشت.
مارادونای ۴۹ ساله در سال ۲۰۰۸ مسئولیت هدایت تیم ملی آرژانتین را عهده دار شد. پس از شروعی موفق، تیم مارادونا با نتیجه ۱-۶ در لاپاس مغلوب بولیوی شد ولی در نهایت با برتری دقایق آخر مقابل پرو در شرایطی سخت در بوئنوس آیرس، به رقابتهای جام جهانی آفریقای جنوبی راه یافت.
شاگردان مارادونا پس از کسب سه پیروزی در مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی، که حداقل توقعی بود که این تیم می رفت، توانستند در مرحله یک هشتم پایانی مقابل مکزیک به برتری برسند ولی شکست تحقیر آمیز ۰-۴ مقابل آلمان، باعث شد تا آینده مارادونا با شک و شبهاتی همراه شده و دیه گو و شاگردانش به خانه بازگردند، هرچند که با وجود این ناکامی استقبال فراوانی نیز از آنها به عمل آمد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي