مسیج های فوق العاده سرکاری مرداد 89(سری چهارم)

۱۳۸۹/۰۵/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 http://dl.kar20.ir/2008/12/smiley-734280.gif


 دوستت دارم و پيشت مي مونم تا وقتي كه با مني
اگه شك داري پس برو بپرس از هشت پاي پيشگوي آلماني

 *****************
 
به اندازه تمام سلولهاي بدنم دوستت دارم.................................... (از طرف يک تک سلولي) شوخي کردم ديونه تو که مي دوني نفس مني.................................. ( ازطرف يک مرده )  


 *****************
 
 اون چيه اولش منم دومش تويي آخرش زبون داره؟ . . . . . . . گل گاو زبون !!!!!!!!

  *****************
 يه اس ام اس Alo...sal,.,,.k...i,.,.,.c...,r..ba..,M......,p.. شرمنده اين اس ام اس انتن نداد وگرنه کلي مي خنديدي

  *****************

ای همه دار و ندارم / ای تو ماه شب تارم / جز تو من کسی ندارم / که سر کارش بذارم

  *****************
 و اینگونه بود كه پس از دیدار یوسف و زنان مصر ، پرتقال خونی به بازار آمد!

  *****************
█████
▀▄▀▄▀
█████
حالا که مکه نمیتونی بری این اس ام اس رو باز کن دور موبایلت 7 دور بچرخ
  *****************
 بخند !
بخند ! بخند !
خدای من ! خود میمونی !


  *****************

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي