اس ام اس سرکاری تیر ماه 89( سری بیست و پنجم)

۱۳۸۹/۰۴/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://up.iranblog.com/6/1261361706.png

اگر مایلید با یک افغانی ازدواج کنید
به نکات زیر توجه کنید
.
.
.
.
.
.
.
خاک بر سرت ؛ مگه مایلی؟
 
**************************


افغانی میره تو خونه زنه دزدی , زنه میترسه میگه بیا این پولا و طلا برای تو , افغانی میگه خودتو به اون رو نزن بگو نون خشک ها کجاست
**************************

اصغرآقا اواخر عمرش به زنش گفت : خانم جان بعد از رفتن من به من خيانت نکني که استخوانهام تو گور بلرزه ! زنش هم گفت چشم. مدتي بعد مرد به خواب زنش آمد و گفت : تو اون دنيا به من مي گن اصغر ويبره

**************************
سلام و درود بر شما بندگان پاک خدا
.
.
.
که اگر شما هم حمام بروید ، یکی از آنهائید!!!

**************************

کدوم رو دوست داری برات بفرستم ؟ قل (ب) م ؟ ر (و) حم ؟ ج (س) مم ؟ یا حروف داخل پرانتز ؟

**************************
غضنفر به دختره میگه :بو.س میدی
دختره میگه :نه
میگه : به خاطر خودت گفتم من که زن دارم

**************************

یه بنده خدایی از ماه عسل بر می گشته بهش میگن :خوش گذشت
میگه: اره خیلی حال داد
میگن :پس چرا زنت داره گریه میکنه
میگه اخه یادم رفته بود اینو ببرم

**************************


o-o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-< __ o<-<<-<
خیال نکن اینا از دوریت مردن. دارن خودشونو برنزه می کنن!

**************************

دستان پسرک می لرزید… چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود… توان حرف زدن نداشت… سکوت همه جا را فرا گرفته بود… آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟

**************************


«ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها»
.
.
.
گزیده‌ای از کنسرت یکی از استاتید بزرگ موسیقی ایران

**************************

عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن
میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!
خودم می آوردمش !

**************************

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را
هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
.
.
هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود
**************************


.
.
.
.
من که با تو تعارف ندارم
اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!
**************************

های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی! هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو! در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو! الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!!!

**************************

تو می تونی 2 میلیون به من قرض بدی ، می دونم که داری ، کمکم کن به خدا بهت بر می گردونم
.
.
( التماس غضنفر به یک خودپرداز!)
**************************

خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدین نجات دهد !!!
**************************

چرخه‌ی زندگی مردها : بچگی : مامان ذلیل . جونی دوست دختر ذلیل . میان سالی : زن ذلیل . پیری : فرزند ذلیل . بعد از مرگ : ذلیل مرده

**************************
اولین اس ام اس جهان در سال:01/01/0001
در ساعت: 00:00:01 ارسال شد:
آدم: دوست دارم جیگر
حوا : شما ...!؟
**************************


می خواستم ببینم مسئول ارسال اس ام اس مخابرات سر کارشه یا باز هم جیم زده؟

تو راحت باش!

**************************

دیشب با حسی عاشقانه، در اندیشه ای بی کران و در سکوتی سرد، مرغ خیالم را پراندم به سویت، تا با تمام وجود از بلندای آسمان بر سرت بری…د و آنگاه بخندم!

**************************


۵ راه برای اینکه زیباترین عروس سال شوید:



اعتماد به نفست منو کشته! فکر می کنی شوهر گیرت میاد، عروس می شی؟!

**************************

ببخشید که دیر وقته ولی یه سوال داشتم که خیلی وقت میخواستم ازت بپرسم که الآن یادم اقتاد : ایران به کشورهای دیگر نفت میفروشه بشکشو پس میگیره یا با بشکه میده؟!؟!؟!؟

**************************
شرکت ال جی شما را به ادامه خواب دعوت می کند…!!
اس ام اس نصفه شب

**************************
قوز بند و کتف بند پاک سمن بخرید و ببینید چه خوب شما را به ادامه خوابی که در خواب میدید دعوت میکن

**************************
مردي که در و پنجره مي ساخت رفته بود خواستگاري، پدر عروس پرسيد : آقا داماد چه کاره اند؟ داماد خواست کلاس بذاره گفت : من ويندوز نصب مي کنم!!!
**************************



سقراط مي گه يونانيها دروغ گو اند . خود سقراط يونانيه پس سقراط دروغ مي گه که يونانيا دروغ گو اند . بنابراين يونانيها راست گو اند پس سقراط راست مي گه که يونانيا دروغ مي گن حالا شما بگين يونانيا راست گويند يا دروغ گو**************************

مردي که در و پنجره مي ساخت رفته بود خواستگاري، پدر عروس پرسيد : آقا داماد چه کاره اند؟ داماد خواست کلاس بذاره گفت : من ويندوز نصب مي کنم!!!**************************

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي