کریستیانو رونالدو پدر شد + حاشیه ها

۱۳۸۹/۰۴/۱۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال و باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که اخیرا پدر یک نوزاد شده است.
ستاره پرتغالی رئال مادرید با ارسال پیغامی در صفحه شخصی خود در فی..س ب..وک و توئیتر به همه دوستداران خود اعلام کرد صاحب یک پسر شده است.
طبق این پیغام هویت مادر این بچه محرمانه باقی خواهد ماند و کریستیانو رونالدو سرپرستی این نوزاد را کاملا بر عهده خواهد داشت.
ضمن اینکه در ادامه این پیغام آمده است که هیچ اطلاعات دیگری در مورد این موضوع پخش نخواهد شد. این بازیکن همچنین از همه خواسته تا به زندگی شخصی او احترام بگذارند.
در این مورد شایعات زیادی به وجود آمده اما بسیاری می گویند که حساب کاربری او در توئیتر و فی...س ب..وک ه.ک شده اما با این حال اطلاعات خیلی رسمی و غیر محتمل به نظر می رسد که در هر دو حساب کاربری او در عین حال ه.ک شده باشد.
گفته می شود این بچه 17 ژوئن زمانیکه رونالدو در جام جهانی حضور داشت بدنیا آمده است
رونالدو یکی از پرحاشیه ترین ستاره های فوتبال در داشتن روابط حاشیه ای و خاص و زندگی خصوصی است او روابط زیادی با زن های مختلف داشته است که برخی از روابط او خیلی جنجالی بود
جدیدترین دوست. دختر او ” ارینا ”  است
برخی شایعات نیز مطرح است که مادر این بچه هیچکدام از تعداد زیاد دوست دخترهای او نیست و او مانند ریکی . مارتین با استفاده از رحم اجاره پدر شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي