جدیدترین مصاحبه با آنج...لی..نا جو...لی

۱۳۸۹/۰۴/۱۴ | برچسب‌ها: | 0نظرات

آنجلینا جولی: بچه های من شغلم را درک نمیکنند
هنرپیشه زن فیلم “سالت” – که با پارتنرش برد پیت شش فرزند دارند، مداکس، زاهارا، پکس که به فرزندی گرفته اند و کودکان بیولوژیکشان شیلو و دوقلوهایشان ناکس و ویوین – اعتراف میکند که خانواده جوانش به تماشای فیلمهای او بی علاقه هستند واغلب صحنه های بازیش را با دنیای واقعی اشتباه میگیرند.
او در گفتگویی درباره صحنه های فیلم اکشن و مهیجش گفت: “پکس به خاطر اینکه می دید یک نفر سعی میکند به مادرش صدمه بزند آشفته و نگران می شد. او وقتی دید که پای من پیچ خورد ناراحت شد اما من بعد به او توضیح دادم که من حالم خوب است.”
“در حقیقت آنها خیلی گیج و سردرگم هستند. من فکر میکنم آنها واقعا نمیدانند چه فکر کنند حتی تغییر رنگ مو برای آنها گیج کننده است.”
این در حالی است که بعضی از بچه های آنجلینا دوست نداشتند رنگ موهای تیره اش را به خاطر فیلم بلوند کند. دختر چهار ساله جولی “شیلو” – که موهای کوتاه دارد – دوست دارد به مادرش در مورد استایل موهایش مشاوره بدهد.
انجی توضیح داد که : “شیلو میخواهد که من موهایم را کوتاه نگهدارم.”

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي