جدیدترین خبر ها از پرستو گلستانی و مهران رجبی و ..

۱۳۸۹/۰۴/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://shahabmiss.persiangig.com/bazigar2/parasto%20golestani/parastou_golestani2.jpg

پرستو گلستانی به عمارت پدری رفت
پرستو گلستانی به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «عمارت پدری»، به کارگردانی «اکبر منصورفلاح» پیوست. تصویربرداری این سریال، در الهیه تهران هم چنان ادامه دارد. تاکنون دوازده قسمت از این سریال، توسط کارگردان تدوین شده است. ساخت موسیقی «عمارت پدری» را، «شهروز حقی» برعهده دارد. این سریال که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد، در ۴۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای ساخته می شود. نگارش فیلم نامه «عمارت پدری»، شش ماه به طول انجامیده است. مجید عباسی تهیه کننده این سریال در حال رایزنی با مدیران شبکه های مختلف تلویزیون، برای پخش «عمارت پدری» می باشد. به جز پرستو گلستانی بازیگران دیگری چون اردلان شجاع کاوه، مهدی امینی خواه، بهروز بقایی، سیدجواد هاشمی، آرش تاج، مهدی فقیه، معصومه کریمی، مجید قناد، سیامک اشعریون، مهتاج نجومی و حشمت آرمیده در «عمارت پدری» نقش آفرینی دارند.
مهران رجبی و باز هم سینمای کمدی
مهران رجبی در فیلم سینمایی «ورود زنده ها ممنوع» به کارگردانی «جواد مزدآبادی»، جلوی دوربین خواهد رفت. فیلم برداری این فیلم به احتمال فراوان، هفته آینده در تهران آغاز خواهد شد. پس از تکمیل فهرست بازیگران، تست گریم نقش آفرینان «ورود زنده ها ممنوع» صورت می گیرد. فیلم‌ نامه این فیلم کمدی، براساس طرحی از «مزدآبادی» و «زهرا خمسه» توسط «علیرضا مسعودی» نوشته شده است. محسن تنابنده (بازیگر و فیلم نامه نویس) به عنوان مشاور نیز در این فیلم حضور دارد. داستان «ورود زنده ها ممنوع» با نگاهی متفاوت، به مقوله مرگ و زندگی و شوخی با این دو مفهوم می پردازد. دو شخصیت محوری داستان فیلم از طبقات پایین اجتماع هستند که در ماجرایی طنزآمیز، اتومبیل نعش کش خود را از دست می دهند. آن ها مجبور می شوند برای گذران زندگی، جسدها را با موتورسیکلت جا به جا کنند. به جز مهران رجبی بازیگران دیگری چون مجید صالحی، علی صادقی، بهاره رهنما، هوشنگ حریرچیان و علیرضا خمسه دراین فیلم ایفای نقش خواهند داشت. مهران رجبی که در کارنامه بازیگری اش فیلم های تحسین برانگیز و متفاوتی چون «زیر نور ماه»، «ایستگاه متروک» و «مینای شهر خاموش» را دارد، متاسفانه در سال های اخیر، بیشتر در فیلم های سخیف و سطحی به اصطلاح کمدی بازی می کند.
یکتا ناصر میهمان قاب شیشه ای می شود
یکتا ناصر به زودی با فیلم «تنها یک نفس»، میهمان قاب شیشه ای می شود. این فیلم تلویزیونی که کارگردانی آن را محسن توکلی برعهده داشته، با پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش شده است. محسن توکلی تدوین این فیلم را انجام داده و ساخت موسیقی و صداگذاری آن، برعهده محمد فرشته نژاد و امیر نعیمی بوده است. «تنها یک نفس» داستان مادری را روایت می کند که فرزندی بیمار دارد. وی به خاطر نگهداری و مراقبت از او، به خانواده اش توجهی ندارد. فرزندش فوت می کند و او دچار آشفتگی و بحران روحی می شود. تمامی صحنه های «تنها یک نفس»، در تهران جلوی دوربین رفته است. به جز یکتا ناصر دیگر بازیگرانی چون فرهاد جم، شهره سلطانی، مهوش وقاری و کیانوش گرامی، در این فیلم حضور دارند. یکتا ناصر که در فیلم هایی چون «ساقی» و «روز برمی آید» ایفای نقش کرده است، فیلم اکران نشده و بلاتکلیف «عاشق مترسک»، به کارگردانی زنده یاد «مهدی نوربخش» را آماده نمایش دارد.
سعید پورصمیمی بازی در فیلم تلویزیونی «بوی خاک، عطر گلاب» را به پایان رساند. این فیلم که کارگردانی آن را «فلورا سام» برعهده دارد برای پخش از شبکه اول سیما آماده می شود. این فیلم که تهیه کننده آن «مجید اوجی» است، به زودی برای پخش به رسانه ملی تحویل داده می شود. «بوی خاک، عطر گلاب» داستان پیرمردی به نام یوسف -با بازی سعید پورصمیمی- را روایت می کند. وی که در یکی از شهرستان ها به همراه دختر، نوه و دامادش زندگی می کند، به خاطر انتقالی دامادش به تهران مجبور به ترک دیار و دوستان خود می شود. اما چون عادت به زندگی در تهران را ندارد، دچار مشکلات و دلتنگی هایی می شود. به جز سعید پورصمیمی بازیگران دیگری ازجمله پروانه معصومی، مصطفی طاری، سمیرا سیاح و مهدی صبایی، دراین فیلم نقش آفرینی کرده اند. سعید پورصمیمی که در فیلم هایی چون «عروس آتش»، «نسل سوخته» و «زشت و زیبا» بازی کرده است، فیلم «تک درخت ها» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر را آماده نمایش دارد که وضعیت اکران آن، هم چنان بلاتکلیف است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي