پخش مسابقات یك هشتم نهایی از هفته آینده

۱۳۸۹/۰۴/۰۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://pictureliberia.com/Champions-League-2009-2010-Schedule.jpg

شبكه سه سیما از هفته آینده پخش زنده مسابقات یك هشتم نهایی از جام جهانی فوتبال ‌2010 آفریقای جنوبی را آغاز می‌كند و در آن 9 مسابقه فوتبال پخش می‌شود كه از این بین یك بازی با تاخیر به روی آنتن خواهد رفت.
به گزارش ایسنا، برنامه یك جهان، یك جام شبكه سه، شنبه (5 تیرماه) ساعت 18 و 30 دقیقه، مسابقه فوتبال میان تیم‌های اروگوئه و كره جنوبی را زنده پخش می‌كند و ساعت 23 همان روز دیدار آمریكا و غنا را مستقیم به روی آنتن خواهد برد...
همچنین بازی فوتبال میان تیم‌های سوئیس و هندوراس با تاخیر، روز شنبه ساعت یك بامداد به روی آنتن خواهد رفت.
یكشنبه (6 تیر ماه) ‌برنامه «یك جهان، یك جام» مسابقه فوتبال میان آلمان و انگلیس را ساعت 18 و 30 دقیقه زنده پخش می‌كند. دیدار تیم‌های آرژانتین و مكزیك هم ساعت 23 همان روز مستقیم پخش خواهد شد.
شبكه سه، دوشنبه (7 تیرماه) دیدار تیم‌های هلند و اسلوواكی را ساعت 18 و 30 دقیقه و بازی فوتبال میان تیم اول گروه G و تیم دوم گروه H را ساعت 23 زنده پخش می‌كند.
سه شنبه، هفتم تیرماه بینندگان تلویزیون می‌توانند شاهد پخش زنده بازی پاراگوئه و ژاپن در ساعت 18 و 30 دقیقه باشند و سپس ساعت 23 دیدار تیم اول گروه H و تیم دوم گروه G را به تماشا بنشینند.
شبكه سه سیما از روز چهارشنبه (9 تیر ماه) و همزمان با وقفه‌ای دو روزه در برگزاری مسابقات جام جهانی، برنامه «یك جهان، یك جام» را پس از پخش اخبار ورزشی (حدود ساعت 19) به روی آنتن می‌فرستد و تحلیل بازی‌های برگزار شده را در دستور كار این برنامه قرار داده است. شبكه سه از جمعه 11 تیرماه پخش زنده مسابقات فوتبال جام جهانی را مجددا از سر می‌گیرد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي