اس ام اس های درهم تیر 89(سری بیست و دو)

۱۳۸۹/۰۴/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://w3plus.iranblog.com/users/images/f758e26a970849e6b9021b1cdf520475.jpg

الهي دورت بگردم!!! ولي با كدوم بنزيـن؟

وقتي كسي ناراحتت مي‌كنه 42 تا ماهيچه استفاده ميشه تا اخم كني، اما فقط 4 تا ماهيچه لازمه تا دستت رو دراز كني و بزني پس كله‌اش

5حقیقت مهم زندگی:
1-    1 با زبونت نمیتونی همه دندونات را لمس کنی
2-   2  اونقدر احمقی که الان داری این کارو امتحان می کنی
3-  3   الان نیشت بازه
4-  4   اونقدر خری که بازم داری میخندی
5-   5  تو فکر اینی که اینو برای یکی احمق تر از خودت بفرستی


چراچراغ دوستی تو همیشه در قلب من روشنه، حتی در ساعات اوج مصرف !!

زبوني كه به كسي نگه دوست دارم به درد ليسيدن بستني قيفي ميخوره.
پس  د  و  س  ت  ولش كن، بستنيش خوشمزه تره



 2 تا نابینا می شناسم ... یکی تو که هیچ موقع عشقم را ندیدی ، یکی من که کسی را جز تو ندیدم

از آسمون پیغام اومده یه فرشته گم شده ، یه بو.س میدی لوت ندم؟؟؟؟!!!

سعی کن هیچ وقت عشق رو از کسی گدایی نکنی چون به گدا چیز با ارزش نمیدن

هر وقت که تو زندگیت به یه در بزرگ رسیدی که یه قفل بزرگ بهش بود ، نترس یا نا امید نشو . چون اگه قرار بود اون در باز نشه ، جاش یه دیوار می زاشتن
دعاي شب يک کودک: خدايا! مي دوني کم آب خوردم، دستشوئی هم رفتم. پس کمک کن شب جامو خيس نکنم.
.
.
.
پس حالا که دعاتو خوندي دیگه  برو لالا کن!

تو را به اندازه وزن يک دايناسور دوست مي دارم!
.
.
.
اما عجله نکن! چون به اندازه 64 ميليون سالي که منقرض شده اسکولت کردم!


پنج تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم
 چهار تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی 
سه تا کلمه شیرین : تو رو تحسین می کنم
دو تا کلمه شگفت انگیز : دلتنگت هستم
یک کلمه که از همه مهمتره : تو  . . .


حکايت جالبي ست .
فراموش شدگان , فراموش کنندگان را , هرگز فراموش نميکنند .


روي فرش دلم جوهري از عشق تو ريخت ...
امدم پاک کنم عشق تو را . بدتر شد ...
خلاصه اينکه ...
.
.
گند زدي به فرش رفت پي کارش.

به حساب بانکي شما مليونها ب.وسه عشق واريز کردم شما مي توانيد بطور شبانه روزي از طريق مهر کارت برداشت نمائيد


لقمان حكيم هر وقت دلش مي گرفت با خرش درد دل مي كرد. من هم الان دلم گرفته. كجايي؟

مي دوني چقدر دوستت دارم؟ به اندازه تارهاي موي سرت ضرب در تعداد نفس هات ضرب در تموم ستاره هاي آسمون ضرب در صفر


 مي دوني چرا من هيچوقت صدقه نمي دم؟؟؟
 چون نمي خوام تو از من دور بشي.. آخه ميگن صدقه بلا رو از آدم دور مي كنه

يك گل خوشگل پشت ويترين گل فروشي ديدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نيس! آينه ست

برداشتن قدم‌هاي بزرگ در زندگي، پاره شدن خشتك را در پي دارد

شبا همش به چت خونه ميرم من ….. سراغ آف و آف خوندن ميرم من ….. تو اين چت خونه ها خسته دردم ….. به دنبال پس ايديم ميگردم ….. پسم گم شده پيداش ميكنم من ….. اگه كارتوه واي به حالت ….. رسوات ميكنم من


0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي