اخبار نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر ایران 8 تیر 89

۱۳۸۹/۰۴/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

آخرین وضعیت مجیدی، مذاكره با پروین و جذب جانشین خسرو حیدری
سرپرست تیم فوتبال استقلال از تلاش برای جذب یك بازیكن‌ ملی‌پوش آسیایی به عنوان جانشین خسرو حیدری خبر داد.
علی نظری‌جویباری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره مذاكره فرهاد مجیدی با فتح الله زاده اظهار داشت: شب گذشته آقای فتح الله زاده تلفنی با فرهاد مجیدی صحبت كرد. او دیشب سوئیس بود و قرار است امروز به تهران بیاید.
وی در مورد اینكه گفته می شود به زودی این بازیكن با استیل‌آذین قرارداد امضا می كند، عنوان كرد: ما هم این خبرها را می شنویم اما آنچه كه خودم دیدم این است كه او برای حضور در استقلال با باشگاه به توافق رسیده است.

سرپرست استقلال در خصوص جذب بازیكن در سمت راست برای پر كردن جای خسرو حیدری تصریح كرد: با توجه به اینكه بازیكنی در ایران نیست كه بتواند نیاز استقلال را برآورده كند، آقای مظلومی درخواست كرده كه از بین ملی پوشان آسیایی بازیكنی را انتخاب كنیم. درحال جستجو هستیم تا بازیكنی از بین ملی پوشان كشورهای آسیایی انتخاب كنیم.

نظری جویباری درباره شایعه مذاكره استقلال با محمد پروین برای حضور در این تیم گفت: این خبر صحت ندارد. خانواده پروین بزرگ و پرسپولیسی هستند و ما برای آنها احترام ویژه ای قائل هستیم. به طور حتم نه خود پروین تمایلی دارد كه به استقلال بیاید و نه مظلومی این بازیكن را خواسته است.

وی در مورد حضور هافبك غنایی در استقلال به فارس گفت: فیلم این بازیكن را آقای مظلومی دیده است. بازیكنی بدی به نظر نیامده اما مظلومی معتقد است از روی فیلم نمی توان بازیكن انتخاب كرد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص صحبت های پیروز قربانی و ناراحتی از برخورد با وی عنوان كرد: من و آقای فتح الله زاده می دانیم كه پیروز قربانی بازیكن بزرگی است. وظیفه ما بود كه این بازیكن را به استقلال برگردانیم اما صحبت های آقای مظلومی هم قانع كننده بود. استقلال نیاز به هافبك و مهاجم و هافبك راست دارد. اگر می رفتیم یك دفاع می گرفتیم پیروز حق داشت كه ناراحت شود. من برای قربانی آروزی موفقیت می كنم. دوست داشتیم كه او در استقلال باشد و خودش هم می داند كه دوستش دارم.

وی درباره حواشی ایجاد شده بعد از جدایی خسرو حیدری و مصاحبه ناصر حجازی علیه برخی مسئولان باشگاه مبنی بر اینكه اطرافیان فتح الله زاده باعث از دست دادن حیدری شده اند، گفت: خسرو حیدری خودش صلاح دید كه از استقلال برود. او می توانست در جلسه ای شركت كند، بعد بهانه ای می آورد و می رفت. هر بار كه با او تماس گرفتیم بهانه ای برای جلسه گذاشتن آورد. من سه سال پیش با حیدری مذاكره كردم و او را به استقلال آوردم.

نظری جویباری تصریح كرد: قرار نیست آقای فتح الله زاده با بازیكنان مذاكره كند. مگر ایمان مبعلی و میلاد میدوادی ابتدا با ایشان مذاكره كردند؟ همه هواداران استقلال من را می شناسند. چطور زمانی كه ایمان مبعلی و میلاد میداودی و فرزاد آشوبی را گرفتیم اطرافیان فتح الله زاده نبودیم اما اكنون كه خسرو حیدری با این شیوه جدا شد ما اطرافیان فتح الله زاده شده ایم؟

وی گفت: به یك متر قبری كه همه روزی سر از آن در می‌آورند اعتقاد دارم و كسانی كه فكر می كنند من باعث از دست دادن حیدری شده ام را به خدا واگذار می كنم. خدا ناظر بر اعمال انسان است.

فرصت یك هفته‌ای به پروین و جریمه معمارزاده و تیاگو
كمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تهران بعدازظهر امروز تشكیل جلسه داد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به گفته دبیر كمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، سه موضوع مهم در جلسه امروز كمیته انضباطی باشگاه مطرح شد و میثاق معمارزاده به دلیل مصاحبه‌های غیر اصولی بر علیه باشگاه مبلغ 3 میلیون تومان جریمه نقدی شد.
در این جلسه در خصوص غیبت‌های غیر موجه تیاگو صحبت شد كه این بازیكن برزیلی نیز به دلیل 5 روز غیبت غیرموجه به كسر 5 روز از حقوق ماهیانه جریمه شد.
سومین مسئله مهم دراین جلسه بحث محمد پروین بود. وی كه در جلسه كمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس حضور نداشت، به دلیل غیبت‌های غیرموجه در اردوی پرسپولیس مقصر شناخته شد و كمیته انضباطی به او یك هفته فرصت داد تا دلایل خود را به صورت مكتوب درباره غیبت‌هایش اعلام كند.
به گفته علیپور، پس از ارائه دلائل محمد پروین تصمیم نهایی در خصوص وی اتخاذ خواهد شد، در غیر این صورت روز دوشنبه هفته آینده جلسه كمیته انضباطی باشگاه تشكیل و حكم پروین به صورت غیابی صادر خواهد شد.
پروین همچنین ملزم به این شد كه از فردا خود را به علی دایی در تمرینات پرسپولیس معرفی كند.

حضور داریوش ارجمند و غیبت طالب لو در تمرین استقلال
بازیگر مطرح و با سابقه ایران امروز در تمرین تیم استقلال شركت كرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال ششمین جلسه تمرینی خود را در اردوی كردان در حالی برگزار كرد كه داریوش ارجمند هنرمند باسابقه سینمای ایران با حضور در محل اردوی این تیم نظاره گر كارهای تاكتیكی آبی پوشان شد. مسئولان تیم استقلال به محض ورود ارجمند نزد وی رفته و از او استقبال كردند.
* وحید طالب لو به دلیل حضور در مراسم درگذشت پدر بزرگش تنها غایب تمرین بود ضمن آنكه محسن یوسفی از كنار زمین نظاره گر تمرین استقلالی‌ها شد.
* آرش برهانی و مجتبی جباری كه برای ثبت قرار دادهایشان به هیات فوتبال رفته بودند بلافاصه پس از رسیدن به كردان با این تیم تمرین كردند.
* علی فتح الله زاده سرپرست استقلال از نزدیك تمرین بازیكنان این تیم را زیر نظر گرفت.
* حدود 10 نفر از هواداران استقلال با حضور در كمپ ورزشی كردان نظاره گر تمرین آبی پوشان شدند.
* بازیكنان زیر نظر نوشادی مربی بدنساز به تمرینات تكنیكی پرداختند و سپس زیر نظر پرویز مظلومی و بهتاش فریبا كارهای تاكتیكی را مرور كردند.
* ارجمند یك شال گردن به فتح الله زاده هدیه كرد.
* بازیكنان با مشاهده امیری سراغ مطالبات خود را از وی گرفتند.
* فتح الله در اواسط تمرین به صبحت با مظلومی پرداخت و محل را به همراه امیری ترك كرد.

برهانی و جباری قرارداد خود را با استقلال ثبت كردند
دو بازیكن استقلال با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را با این تیم ثبت كردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آرش برهانی و مجتبی جباری دو بازیكن استقلال امروز همراه علی امیری مسئول نقل و انتقالات این باشگاه با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت كردند.

قرارداد برهانی و جباری با استقلال 2 ساله است و این دو بازیكن بلافاصله راهی اردوی استقلال در كردان شدند.
قرار بود وحید طالب‌لو به همراه این دو بازیكن در هیات فوتبال حاضر شود اما به دلیل از دست دادن یكی از نزدیكانش چند روز دیگر قرارداد خود را با استقلال ثبت می‌كند.

خطیبی با تراكتورسازی قرارداد بست
مهاجم فصل گذشته گسترش فولاد با تراكتورسازی تبریز قرارداد امضا كرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خطیبی امروز با حضور در باشگاه تراكتورسازی با این تیم قرارداد داخلی یك ساله را امضا كرد.
قرار است فردا محمد نصرتی با این تیم قرارداد امضا كند.
اكنون نیز محسن خلیلی در باشگاه تراكتورسازی حضور دارد و در حال مذاكره با مسئولان این باشگاه است.

كمالوند: پرسپولیس برای جذب اولروم باید مذاكره كند
سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: پرسپولیس برای جذب عرفان اولروم باید با باشگاه مذاكره كند.
فراز كمالوند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره عرفان اولروم كه مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است، اظهار داشت: اگر پرسپولیس خواهان اولروم است باید با باشگاه مذاكره كند. در ثانی او قرارداد دارد و به این راحتی هم حاضر به رضایت دادن نیستیم.
وی درباره پیمنتا و جاسم كرار گفت: پیمنتا مشكلی برای پاسپورتش پیش آمده و تا 48 ساعت آینده به ایران بازمی گردد. جاسم كرار هم قرار است تا پنج شنبه در تبریز باشد.

دایی: قرارداد متمم را امضا می‌كردم 3 ماه بیشتر سرمربی تیم ملی می‌ماندم
سرمربی پرسپولیس با بیان جزئیات جدیدی از قراردادش گفت: در صورتی كه متمم مدنظر فدراسیون را امضا می‌كردم 3 ماه بیشتر سرمربی تیم ملی می‌ماندم.
علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره آخرین شرایط پرسپولیس و ماجرای متمم قراردادش با فدراسیون صحبت‌های زیر را مطرح كرد:

* اردوی اردبیل را چگونه ارزیابی می‌كنید؟

اردوی خیلی خوبی برگزار كردیم و از روز شنبه تا جمعه به مدت یك هفته، 15 جلسه تمرین خیلی خوب و مفید را انجام دادیم و بعد از بازگشت به تهران بعد از یك روز استراحت مجددا تمرینات خود را از روز گذشته آغاز كردیم.

* تمام بازیكنان در اردو با شما بودند؟

یكی دو تا از بازیكنان ما به خاطر اینكه با باشگاه قبلی خودشان تسویه حساب كنند و كارهای مالیاتی خودشان را انجام دهند با ما نبودند اما از امروز خدا را شكر همه بازیكنان را در اختیار داریم تا استارت محكمی بزنیم.

* اردوی آلمان را چگونه ارزیابی می‌كنید؟

ما از نهم كه روز چهارشنبه می‌شود، اردوی خودمان را تا 19 تیر در دورتموند آلمان برگزار می‌كنیم. سعی می‌كنیم از لحاظ بدنی بیشتر كار كنیم و دركارهای تاكتیكی نیز به هدف خود برسیم.

- بازیكن جدیدی در این اردو خواهید داشت؟

انشاءالله سعی می‌كنیم دو بازیكن جدید را بگیریم تا لیست ما كامل شود.

* آقای دایی بالاخره ماجرای محمد پروین با باشگاه پرسپولیس چه شد؟ آیا به او احتیاج دارید؟

از موقعی كه تمرینات را شروع كردیم محمد پروین اصلا در تمرینات ما حضور پیدا نكرد. كسانی كه باشگاه آنها را از روز اول مازاد اعلام كرده در كنار ما بودند اما از پروین خبری نشد. همه آمدند و تمرین می‌كنند چون با باشگاه قرارداد دارند.

* نگفتید تكلیف پروین چه می‌شود؟

جواب شما را دادم. محمد پروین نه در لیست مازاد بود و نه حرف و حدیث دیگری. ایشان سر تمرینات ما تشریف نیاوردند. این جواب سؤال شما است.

* بگذریم. بالاخره ماجرای شما با فدراسیون فوتبال به كجا كشیده شد؟ آیا به دریافت مبلغ 450 میلیون تومان از فدراسیون فوتبال اعتراض دارید؟

من هرگز نگفتم این مبلغ كم است. اصلا راجع به مبلغ حرف نزدم. ببینید من دو سال دیگر با فدراسیون قرارداد داشتم و باید حق و حقوق دو سالم را بگیرم. این حرف من است.

* پس ماجرای 450 میلیون كه می‌خواهند به شما بدهند چیست؟

نمی‌دانم آقایان 450 میلیون را از كجا آورده‌اند. باتوجه به مداركی كه هست و همه را ارائه دادم این رای را قبول ندارم. كسی نمی‌تواند بگوید چون بعد از 9 ماه من با پرسپولیس قرارداد بستم قراردادم را كم كنند. این استدلال اصلا درست نیست و بسیار ضعیف است. آقایان به خاطر این ماجرا می‌خواهند 9 ماه به من حق و حقوق بدهند.

* پس رسما این رای را قبول ندارید؟

اگر مطلع باشید در تمام دنیا اگر مربی اخراج شود، یك هفته یا 2 هفته بعد می‌رود و با تیم دیگری قرارداد می‌بندد چون اخراج شده است. این موضوع عادی است. در دنیا مربی‌ای كه اخراج می‌شود می‌تواند با هر جایی كه دوست داشته باشد قرارداد ببندد و حق و حقوقش را از باشگاه قبلی بگیرد. كسی كه قرارداد من را با فدراسیون ثبت كرده است خود آقایانی بودند كه در فدراسیون هستند. هیچ كسی دیگری نبوده است.

* پس ماجرای قراردادهای متمم چیست؟

اگر لازم باشد مطمئن باشید متممی كه آقای كفاشیان راجع به آن حرف می‌زند و خود آقایان آن را امضا كردند و من امضا نكردم و به نفع فدراسیون هم شد كه این متمم‌ را امضا نكردم ارائه خواهم كرد. اگر این متمم كه آقایان می‌گویند از طرف من امضا می‌شد قراردادم 3 ماه دیگر اضافه می‌شد. اگر لازم باشد متمم‌ها را در رسانه‌ها منتشر می‌كنم.

* می‌شود درباره متمم‌ها واضح‌تر صحبت كنید؟

متممی را برای من آوردند كه من آن را امضا كردم. این متمم برای 23 بهمن ماه 87 بود كه روی این متمم من پول آخرم را گرفتم اما متاسفانه به آقای كفاشیان اطلاعات كافی نمی‌دهند. اگر خواستند كپی‌های خودشان را كه برای اداره مالیات فرستادند می‌توانم بفرستم تا ببینند.

در متمم 23 بهمن 87 بر روی اصل آن ذكر شده بود كه تمام مالیات به عهده فدراسیون فوتبال است و فدراسیون باید مبلغ را پرداخت كند اما آقایان آمدند یك متمم به تاریخ اول فروردین 88 اضافه و خودشان آن را امضا كردند كه من اصلا در این مسئله دخیل نبودم.

البته اگر همین متمم را امضا می‌كردم با توجه به مواردی كه در آن ذكر شده بود، قرارداد سال اول من سه ماه دیگر اضافه می‌شد و بقیه مفاد قرارداد به قوت خودش باقی بود. یعنی قرارداد من 3 سال و 3 ماه می‌شد. من این قراردادها را كه عنوان می‌كنم به چند نفر از افراد حقوقدان و بزرگان مسائل حقوقی كشورمان نشان دادم و همه این نظر را داشتند. اگر قرارداد را من امضا می‌كردم سه سال و سه ماه قراردادم بود.

* بالاخره تكلیف این متمم‌ها چه شد؟

من پول آخرم را بر اساس متمم 23 بهمن 87 كه خودم آن را امضا كردم،‌ گرفته‌ام. در این ماجرا رسید هم وجود دارد. من نوشتم بر اساس متمم قرارداد 23 بهمن 87 پولم را گرفتم. این درحالی كه آقای كفاشیان در متمم اول فروردین 88 كه یك طرفه امضا شده است و من آن را امضا نكردم چیز دیگری می‌گوید. به همین دلیل من به این ماجرای پرونده‌ام با فدراسیون یعنی متممی كه از سوی فدراسیون در تاریخ اول فروردین 88 یك طرفه امضا شده اعتراض دارم.

* چرا بندهای قرارداد بازیكنان و مربیان در فوتبال ما اینقدر به مشكل برمی‌خورند؟

چون قراردادهای ما محكم و حقوقی نیست. متاسفانه برخی باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها از لحاظ حقوقی كمی ضعیف هستند. مثلا همین قرارداد متممی كه آقای كفاشیان استناد می‌كند كه من آن را امضا نكردم. اگر امضا می‌كردم سه ماه دیگر به قراردادم اضافه می‌شد. متاسفانه چون از لحاظ حقوقی نه من و نه فدارسیونی‌ها آشنایی كافی نداشتیم این مسائل پیش آمده است كه امیدوارم به زودی حل شود.

* در پایان اگر حرفی دارید بگویید؟

امیدوارم پس از اردوی آلمان با جمع‌بندی‌هایی كه می‌كنیم با قدرت خودمان را برای حضور در سه جام آماده كنیم و با پوشش نقاط ضعف و پرقدرت‌تر كردن نقاط قوت به هدف خود برسیم.
گفت‌وگو از مهدی نفر

ثبت قرارداد همامی، گودرزی و غفوری با شهرداری تبریز
3 بازیكن امروز با حضور در هیات فوتبال تبریز با تیم شهرداری قرارداد امضا كردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود همامی، شهرام گودرزی و وریا غفوری بازیكنانی هستند كه امروز با تیم شهرداری تبریز قرارداد 2 ساله ای را امضا كردند.
پیش از این نیز میثم بائو با این تیم قرارداد بسته بود.

* محسن نیسانی بازیكن فصل گذشته تیم مقاومت با شهرداری مذاكرات نهایی را انجام داده و فردا برای عقد قرارداد به تبریز می رود.

* تمرینات تیم شهرداری تبریز از 15 تیر آغاز می شود. این تیم برای اردویی یك هفته ای به تهران خواهد آمد.

* بازیكنانی نظیر انتظاری، شاه حسینی، جلیلی، گیاهی، مهدیزاده و عبدی از این تیم جدا شده اند.

كاپیتان اتكا به مس كرمان پیوست
: كاپیتان تیم فوتبال اتكای گلستان به مس كرمان پیوست.
به گزارش باشگاه خبری فارس "توانا "،‌ جواد رحیمی، كاپیتان تیم فوتبال دسته اولی اتكای گلستان پس از مذاكره با مس كرمان و توافقات نهایی با قراردادی 2 ساله به این تیم پیوست.
پیش از این امیر حسین یوسفی، ادینیو و فراز فاطمی قراردادشان را با مس تمدید كرده بودند.

شجاع خلیل زاده مدافع راست فصل گذشته مس رفسنجان و احمد حسن‌زاده مهاجم مس سرچشمه كه هر دو عضو تیم امید ایران هستند قراردادی دو ساله با باشگاه مس كرمان امضا كرده بودند.
تا كنون نبی الله باقری‌ها از پرسپولیس، ارشاد یوسفی از صبا، كیوان امرایی و محمد منصوری از ذوب آهن به عنوان سهمیه لیگ برتری به این تیم پیوسته‌اند.

لئاندرو دیاز مدافع 25 ساله‌ برزیلی نیز توسط این تیم جذب شده است.
فرزاد آشوبی، مهدی رجب‌زاده و علی سامره نیز از این تیم جدا شده‌اند.
پس از جدایی لوكا بوناچیچ، صمد مرفاوی به عنوان سرمربی مس كرمان انتخاب شد.
این تیم در فصل گذشته عنوان نهم را كسب كرده بود.

برهانی: برای آقای گلی با میداودی همكاری می‌كنم
مهاجم تیم استقلال گفت: برای آقای گلی با میلاد میداودی همكاری می‌كنم.
آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اردوی این تیم در كردان اظهار داشت: در این چند روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر كادر فنی تمرینات‌مان را پیگیری كردیم و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حكمفرماست.
وی ادامه داد: با وجود اینكه تمرینات ما دیر شروع شد، اما در مجموع نفرات یكی یكی اضافه شدند و تمرینات‌مان شكل كامل‌تری به خود گرفت.
برهانی در خصوص تعداد مهاجمان كم حاضر در تمرین تیم استقلال نیز گفت: این بستگی به نظر مربیان دارد ولی مطمئنا طی روزهای آینده و هر چه به جلو برویم تیم كامل‌تر خواهد شد. در این مسئله شك نداشته باشید كه خط حمله استقلال در فصل آینده برای همه تیم‌ها دردسرساز خواهد بود و خودم نیز از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستم.
وی با تعریف و تمجید از توانایی‌های میلاد میداودی گفت: میداودی مهاجمی است كه طی سال‌های اخیر حضور پررنگی در فوتبال ما داشته و حضورش در كنار من باعث موفقیت استقلال خواهد بود. من به تشكیل یك زوج رویایی در تیم استقلال خوشبین هستم و مطمئن باشید برای آقای گلی به یكدیگر كمك خواهیم كرد.
مهاجم تیم استقلال در خصوص جدایی خسروحیدری از این تیم گفت: حیدری بازیكن خوب و تاثیرگذاری برای استقلال در فصل گذشته بود اما بازیكن آزاد به حساب می‌آمد و تصمیم را در نهایت با حضور در سپاهان عملی كرد. امیدوارم حیدری در هر جا كه هست موفق باشد و به بازی‌های خوبش مثل فصل گذشته ادامه دهد.

آشوبی: انتظارات از تیم استقلال بالا است
هافبك جدید تیم استقلال گفت: انتظارات از تیم ما بسیار بالا است.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرزاد آشوبی در خصوص آخرین وضعیت تیمش و برپایی اردو در كردان اظهار داشت: تا به امروز زمان زیادی را از دست دادیم چون تمریناتمان را دیر شروع كردیم ولی درصدد جبران تأخیر هستیم. همه می‌‌دانند كه این مسائل به دلیل تغییرات در كادر مدیریتی و مربی به وجود آمد و آنها نیز در تلاش هستند استقلال را به شرایط مطلوب برسانند.
هافبك جدید تیم استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: در چند روز گذشته تمرینات پرفشاری زیر نظر مربیان انجام دادیم و امیدوارم برای حضور پرقدرت در لیگ دهم به آمادگی مطلوب برسیم. انتظارات از ما بسیار بالا است و تمامی بازیكنان با هدف برآورده ساختن انتظارات هواداران تلاش می‌كنند.
آشوبی در خصوص حساسیت هواداران پرسپولیس برای حضور وی در تیم استقلال گفت: باید بگویم خوشحال هستم كه پیراهن استقلال را می‌پوشم و با توجه به اینكه از پرسپولیس پیشنهادی نداشتم حساسیتی روی این مسئله وجود ندارد. استقلال تیم بزرگی است و با حمایت هواداران این تیم به فكر موفقیت هستم.

جانشین خسرو حیدری بازیکنی برزیلی است

جانشین خسرو حیدری بازیکنی برزیلی است  

مسئولان باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن یک هافبک راست برزیلی اقدامات لازم راانجام دادند و قرار است این بازیکن برای حضور در تمرین های استقلال، ظرف چند روز آینده راهی تهران شود و خود را به مظلومی معرفی کند.


در حالی که شنیده می شد علی حمودی در فهرست نفرات مورد نظر سرمربی استقلال در پست هافبک راست قرار دارداما مسئولان فولاد و مدیر عامل این تیم با جدایی این بازیکن مخالفت کردند و اعلام کردند که حمودی با فولاد قرارداد بسته و در اردوی این تیم حضوردارد.
به همین دلیل مسئولان استقلال،از توافق با یک هافبک برزیلی خبر دادند و او را به ایران دعوت کرده اند تا بقیه مذاکرات را در تهران انجام دهند.
این در حالی است که پیش از این قرار بود بهتاش فریبا پس از اتمام اردوی استقلال در کرج راهی چند کشور اروپایی و آمریکایی شود و عملکرد چند بازیکن را زیر نظر بگیرد اما پس از هماهنگی مسئولان استقلال با مدیر برنامه های این بازیکنان آنها همراه مدیران خود راهی تهران می شوند تا در جریان تمرین ها توانایی های خود را به پرویز ظلومی و کادر فنی استقلال نشان دهند.

براساس این گزارش یکی از برزیلی هایی که توافقات اولیه با او انجام شده قرار است جانشین حیدری در استقلال شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي