جدیدترین خبرها از میترا حجار ،فرامرز قریبیان،ستاره اسکندری و آتیلا پسیانی

۱۳۸۹/۰۴/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://irannaz.com/user_files/image/11/62.jpg



میترا حجار به نیمه راه رسید
میترا حجار بازی در مجموعه تلویزیونی «گمشده» به کارگردانی «راما قویدل» را، به نیمه رساند. تصویربرداری این سریال، در کشورهای ارمنستان و اتریش ادامه خواهد یافت. گروه تولید سریال «گمشده» به تازگی سکانس های شمال کشور را، تصویربرداری کرده اند. این سریال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول ساخته می شود. داستان مجموعه تلویزیونی «گمشده» درباره دختری است که هنگام زلزله بم جزو امدادگران است. وی هنگام کار با پرونده ای مواجه می شود که سرنوشت او را، به مسیری متفاوت می کشد. به جز میترا حجار دیگر بازیگرانی چون بهزاد فراهانی، شمسی فضل اللهی، زهره مجابی، علیرضا جلالی تبار و آرشام طالبی، نقش آفرینان ثابت سریال «گمشده» هستند. میترا حجار سال گذشته با فیلم «آناهیتا»ی «عزیزا… حمیدنژاد»، در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

فرامرز قریبیان و یک گزارش سینمایی
فرامرز قریبیان با فیلم سینمایی «گزارش مریم»، میهمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان می شود. این فیلم که کارگردانی آن را «اسماعیل براری» برعهده دارد، اکنون پس از وقفه ای چند ماهه مراحل فنی را پشت سر می گذارد. تدوین و صداگذاری این فیلم به پایان رسیده است و با تکمیل ساخت موسیقی متن، آماده نمایش می شود. «گزارش مریم» داستان پزشکی را روایت می کند که برای راه اندازی یک بیمارستان تخصصی، به همراه دخترش عازم خرمشهر می شود. در این سفر اتفاقاتی برای آن ها پیش می آید که ماجرایی عجیب را، برای آن ها رقم می زند. در این فیلم به جز فرامرز قریبیان دیگر بازیگرانی هم چون نیلوفر محبی، علیرضا اوسیوند، لیلا بوشهری، رضا فیاضی، عطیه غبیشاوی، صدرا حجازی، فرید لطف آور، مریم برنجانی و فرخنده زاهدی، ایفای نقش دارند. فرامرز قریبیان که در فیلم هایی چون «ردپای گرگ»، «شهر زیبا»، «رقص در غبار» و «رئیس» بازی کرده است، هم اکنون سریال «باغ شیشه ای» را در حال پخش از سیما دارد. وی هم چنین فیلم «فاصله» به کارگردانی «کامران قدکچیان» را آماده نمایش عمومی دارد.
ستاره اسکندری در فهرست ملاقاتی ها
ستاره اسکندری به جمع بازیگران فیلم «ملاقات»، پیوست. این فیلم که تهیه کنندگی آن را «عباس رافعی» برعهده دارد، در سه اپیزود ساخته می شود. هر یک از این اپیزودها توسط یک کارگردان، به طور مستقل ساخته می شود. شاپور قریب، عباس رافعی و هادی مقدم دوست، کارگردانان این فیلم سه اپیزودی هستند. هم اکنون مذاکره با سایر بازیگران، برای آغاز فیلم برداری «ملاقات» ادامه دارد. این فیلم که هر اپیزود آن داستانی جداگانه و مجزا دارد، نگاهی متفاوت به مسئله زندگی و مرگ دارد. «ملاقات» که هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب عوامل و بازیگران است، اواسط تیرماه جاری کلید می خورد. به جز ستاره اسکندری حضور بازیگران دیگری چون مهدی فقیه، رامین راستاد، جمال خلیلی، شروین مولایی، سیاوش قاسمی، ابراهیم جهانیان و سانیا سالاری، در «ملاقات» قطعی شده است. ستاره اسکندری که در سال های اخیر در عرصه سینما حضوری کم رنگ دارد، بیشتر در فیلم های تلویزیونی و سریال ها ایفای نقش می کند.
آتیلا پسیانی جلوی دوربین اوباش
آتیلا پسیانی در فیلم تلویزیونی «اوباش»، به کارگردانی «محمد خراط زاده»، جلوی دوربین رفت. این فیلم که خردادماه گذشته در تهران کلید خورده بود، هم اکنون مراحل پایانی تصویربرداری را پشت سر می گذارد. «اوباش» هم زمان با تصویربرداری، توسط «محسن زیاری» تدوین می شود. این فیلم که مضمونی اجتماعی- پلیسی دارد، برای پخش در هفته نیروی انتظامی آماده می شود. در «اوباش» به جز آتیلا پسیانی دیگر بازیگرانی چون امیر آقایی، سارا خوئینی ها، علیرضا اوسیوند، پردیس افکاری، مریم سلطانی، کیانوش گرامی، محسن افشانی، مهیار شاپوری، علی اصغر طبسی و رضا عظیمی نقش آفرینی دارند. آتیلا پسیانی که در فیلم هایی چون «خاکستر سبز»، «دوزن»، «نیمه پنهان» و «آب و آتش» ایفای نقش کرده است، نوروز امسال با سریال «چاردیواری» سیروس مقدم میهمان قاب شیشه ای بود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي