حاشیه های برد تیم ملی فوتبال آلمان مقابل انگلیس

۱۳۸۹/۰۴/۰۷ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

واحد مـرکـزی خـبـر: تیم ملی فوتبال آلمان روز یکشنبه در دیدار با تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد این تیم را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد. این در حالی است که این پیروزی تیم ملی فوتبال آلمان بابت گل تیم انگلیس که از سوی داور قبول نشد برای سالها در خاطره ها باقی خواهد ماند.
این موضوع همچنین باعث شدت گرفتن دوباره بحث و گفتگوها در خصوص استفاده از فناوری در داوری فوتبال خواهد شد. ُُبه گـزارش خبـرگزاری آلمان از بلومفونتین (آفریقای جنوبی)، بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان به مراتب از بازیکنان تیم انگلیس جوانتر بودند، با این وجود موفق شدند تیم حریف را شکست دهند.
در این دیدار میروسلاو کلوزه و لوکاس پودولسکی هر کدام یک گل و توماس مولر دو گل به ثمر رساندند.
آلمان در مرحله یک چهارم نهایی در دیدار آینده خود با تیم ملی فوتبال آرژانتین یا مکزیک روبرو خواهد شد.
دیدار آینده تیم ملی فوتبال آلمان روز یکشنبه در کیپ تاون رقم خواهد خورد. اگر یورگه لاریوندا داور اهل اوروگوئه این بازی به همراه کمکهای وی متوجه می شدند توپی که فرانک لمپارد به سمت دروازه تیم آلمان شلیک کرد کاملا از خط دروازه گذشت، تیم ملی فوتبال انگلیس می توانست نتیجه این دیدار را دو- دو مساوی کند. این اشتباه داوری یادآور اشتباه داوری دیگری بود که در رقابت نهایی جام جهانی سال یکهزار و نهصد و نود و شش میان دو تیم ملی فوتبال آلمان و انگلیس رخ داد.
در این دیدار که در ومبلی برگزار شد گل جف هرست از سوی تیم داوری مورد قبول قرار نگرفت.
انگلیس پیروز این دیدار بود

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي