گفتگوی مارادونا با تلویزیون آرژانتین

۱۳۸۹/۰۴/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.aleqt.com/a/302072_67168.jpg


سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که به بازی با آلمان فکر نمی‌کند.
فارس: دیگو مارادونا در گفت‌وگویی با تلویزیون کشورش ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آلمان تیم کاملا متفاوت با مکزیک است ولی ما با توجه به بازیکنان خوب قادریم بر این حریف غلبه کنیم.
متن مصاحبه مربی ۴۹ ساله آرژانتین بدین شرح است:
آقای مارادونا، در مورد برد ۳ بر یک مقابل مکزیک چه نظری دارید؟
- ما در بازی مقابل مکزیک در حقیقت در دیداری بزرگ برنده شدیم.می دانستیم وقتی آنها حمله می‌کنند، چگونه باید پاسخ دهیم و فضاها را تنگ و محدود کنیم. به این ترتیب آرژانتین ۹۰ دقیقه تمام بر حریف خود برتری داشت.
آلمان حریف مرحله یک چهارم نهایی خود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
-اجازه دهید الان از بازی که مقابل مکزیک انجام دادیم، لذت ببرم.چرا باید به فکر آلمان باشم؟در این باره بعدا فکر خواهم کرد.
اوضاع و احوال کادر بزرگ تیم‌تان چگونه است؟
- ما بازیکنی نداریم که خیال کند همیشه در ترکیب است. هریک از بازیکنانم می‌توانند به ترکیب وارد یا از آن خارج شوند. جوانانم به این نکته بسیار خوب واقف هستند. در نتیجه آماده‌ایم برای کسب افتخار و غرور کشورمان نبرد کنیم.
حتی مقابل آلمان؟
-ما می‌دانیم آلمان تیم کاملا متفاوتی با مکزیک است. این تیم قوی تر است. بازیکنان خیلی خوبی داریم که بتوانیم آلمان را نیز شکست داده و باز هم صعود کنیم.
به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین چه احساسی دارید؟
-بدیهی احساس خوشایندی دارم و دلم می‌خواهد می توانستم پیراهن تیم کشورم را به تن کرده و وارد زمین شوم. خب، خیلی عالی است که یک تکه از پازل تیم باشم. قبلا می گفتند که من در قالب مربی، فاقد اطلاعات و ایده بازی هستم اما الان ۴ بازی است که برنده شده‌ایم. با این حال تغییر نکرده‌ام و فردا هم همینی که الان هستم، خواهم بود. البته برد چه به عنوان بازیکن و چه در قالب مربی چیزی بسیار ارزشمند است.
به عنوان مربی چه کار می‌کنید تا تیم صعود کند؟
-خب، تمرین دادن بازیکنان و هدایت آنان، وظیفه ام است. من با آنها صمیمی هستم و رابطه خوبی دارم ولی در عین حال به بازیکنان تفهیم کرده‌ام تمام ۲۳ عضو کادر باید با هم صادق باشند که این هم دستاورد حضورم است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي