ارغوان رضایی حذف شد

۱۳۸۹/۰۴/۰۵ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTvOdLyvyrVfeChMI0wD06w62HfGMwyhkxmSVrXka87fLMK0xs8_7MS_1X_PpL93Tsv7nEQI-wzdIUToJGzRlsaEOxqbKdNKYfwP_aMK5Z0eBo-8kk-IPAI9OsAPhRjA1VvgG8k4QFq8M/s320/argahvan.jpg
به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقه ها که در زمین های تنیس حومه لندن برگزار می شود، رضایی با نتیجه دو بر یک و با امتیازات 5 بر7،‌ 6بر 3 و 6بر 3 مغلوب حریف خود شد و نتوانست به مرحله سوم صعود کند.
در دیگر دیدارهای مهم بخش زنان ، سره نا ویلیامز‌ آمریکایی در دو ست متوالی بر آنا چاکوتاذره‌ از روسیه غلبه کرد و «نا کی» از چین با همین نتیجه مقابل کورومی نارا ‌از ژاپن به پیروزی رسید.
همچنین در آغاز دور دوم بخش مردان ، رافائل نادال‌ بخت شماره دو کسب عنوان قهرمانی به سختی با نتیجه 3 بر 2 از سد «روبین هاسه» از هلند به برتری دست یافت ، «دیوید فرر» اسپانیایی با نتیجه 3 بر یک «فلورت سرا» از فرانسه را مغلوب کرد و «خاویر مالیس» از بلژیک با همین نتیجه «جولین ریستر» از آلمان را پشت سر گذاشت.
بازدید ملکه الیزابت انگلیس از این دوره رقابت ها پس از 33 سال، مهم ترین اتفاقات چهارمین روز بود.
وی دیدار «اندی مورای» ‌انگلیسی برابر «یارکو نیمنن» فنلاندی که به سود تنیس باز انگلیسی خاتمه یافت را از نزدیک مشاهده کرد.
پیکارهای تنیس آزاد ویمبلدون انگلیس ، سومین گرند اسلم بزرگ سال میلادی ، قدیمی ترین رقابت های این رشته ورزشی در جهان است که از سال 1877 در حومه لندن برگزار می شود.
در پایان این دوره از مسابقه ها، به نفرات برتر بیش از 13 میلیون و 500 هزار یورو اهدا خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي