انتقاد شدید شهرام شب پره از بنیامین

۱۳۸۹/۰۳/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات



شهرام شب پره" از پیشگامان موسیقی پاپ ایران با حضور در برنامه ی یكی از شبكه های ماهو    اره ای ، از بنیامین بهادری به شدت انتقاد كرد!


او درباره آلبوم های بنیامین چنین گفت : بنیامین فقط 2 آلبوم دارد كه فقط 2 آهنگ اولین آلبوم او خوب بودند و آلبوم دوم او را باید دور ریخت !! من بنیامین را قبول دارم ولی نه او و نه 90 نفر دیگر مثل او نسبت به خوانندگان خارج از كشور هیچ هستند!

وی درباره كنسرت اخیر بنیامین در لندن گفت : من در آن كنسرت حضور نداشتم ولی فیلم آن را دیدم . بنیامین از 50 دقیقه برنامه در آن كنسرت 40 دقیقه را خارج خواند ! اگر من این كار را انجام می دادم ، مردم من را هو می كردند!

شهرام شب پره در پایان درباره حمایت مردم از كنسرت های بنیامین در خارج از كشور گفت : چون به ما هنرمندان خارج از كشور اجازه كنسرت در داخل ایران را نمی دهند، مردم نیز نباید از كنسرت های بنیامین و دیگر خوانندگان داخل ایران در خارج از كشور حمایت كنند ! من حاضرم به خاطر كنسرت در ایران حتی نوع شعر های آهنگ هایم را مطابق قوانین ایران عوض كنم!

این در حالی است که شهرام شب پره خود را مرد اول موسیقی پاپ ایران ، king of pop music و لقب هایی این چنینی معرفی می کند و بخش اعظمی از اثار جدید او به هیچ وجه محتوا ندارند و موسیقی بسیاری از موزیسین های پاپ داخل کشور بسیار بهتر از آثار وی می باشد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي