افرادی که موفق به دریافت کارت معافیت سه برادری نشده اند به پلیس+10مراجعه کنند

۱۳۸۹/۰۳/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://nezamvazifeh.com/uploads/1250154928_raees-sazman.jpg

سردار محمد جواد زاده کمند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر کارت معافیت تمام مشمولانی طرح سه برادری که پرونده آنان کامل بوده صادر و به آنان تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: افرادی که تا کنون موفق به دریافت کارتهای معافیت خود نشده اند باید به مرکز پلیس+10 ای که پرونده خود را به آنجا تحویل داده اند مراجعه کرده و اقدام به رفع نواقص موجود در پرونده خود کنند.
رئیس مرکز نظام وظیفه عمومی تصریح کرد: این افراد می توانند با مراجعه به مراکز پلیس+10 از نقایص پرونده خود مطلع شده و با تکمیل پرونده هر چه سریعتر زمینه دریافت کارت معافیت خود را فراهم کنند.
وی گفت: هر زمان که مشمولان اقدام به تکمیل پرونده خود کنند در همان زمان اقدامات لازم برای صدور کارت هوشمند معافیت برای آنان انجام شده و کارت معافیت صادر و به آنان تحویل داده می شود.
پیش از این سردار زاده کمند گفته بود: اگر چه صدور کارتهای معافیت طرح سه برادری از تاریخ 15 خرداد سال گذشته در کشور آغاز شده اما چون طرحی جدید است رسیدگی به آن مراحل خاصی را می طلبید.
به گزارش مهر مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح نیز با اشاره به دلایل تاخیر صدور و واگذاری کارتهای معافیت طرح سه برادری عنوان کرده بود: در زمان تصویب این طرح انتظار نمی رفت که تعداد مشمولان طرح معافیت سه برادری به این میزان باشد، در واقع یکی از مهمترین دلایل طولانی شدن فرایند صدور کارتهای معافیت این مسئله بود.
از میان پرونده های ارسال شده به سازمان نظام وظیفه عمومی، 350 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت معافیت طرح سه برادری شده بودند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي