تمدید ارسال اطلاعات اقتصادی خانوار

۱۳۸۹/۰۳/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

به گزارش واحد مرکزی خبر مرکز آمار ایران اعلام کرد آن دسته از هموطنانی که تاکنون موفق به ارسال اطلاعات اقتصادی خود به سامانه اینترنتی مرکز آمار نشدند تا ساعت 24 دوازدهم خرداد می توانند بدون در نظر داشتن شماره ملی اطلاعات اقتصادی خود را صرفا به صورت اینترنتی به سامانه جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارهای مرکز آمار به نشانی" yaraneh.amar.org.ir " ارسال کنند.
مرکز آمار ایران توصیه کرده است شهروندان جامانده ( از سال 87) ابتدا اطلاعات اقتصادی خودشان را در فرمهای پیش نویس که به صورت رایگان از طریق دفاتر پستی و دفاتر فناوری ارتباطات (ict ) روستایی و نیز پایگاه های استانی و شهرستانی مرکز آمار ارائه می شود و امکان پرینت فرم ازسامانه مرکز آمار نیز فراهم است، پرکنند و سپس از طریق پایگاه اینترنتی مرکز امار ایران ارسال کنند.
مرکز آمار تاکید کرد: ورود به پایگاه جمع اوری اطلاعات اقتصادی خانوارها از برخی سازمانها ودستگاههایی که اینترنت انها خارج از شبکه ملی است ، امکان پذیر نیست.
این مرکز افزود : از طریق اینترنت منازل ، دفاتر خدمات مخابراتی و کافی نت ها امکان ارسال اطلاعات اقتصادی خانوارها به سامانه مرکز امار فراهم است.
مرکز آمار از ان دسته خانوارهایی که پرسشنامه های اطلاعات اقتصادی خود را در سال 1387 پر کرده اند اما اطلاعات اقتصادی یا ترکیب خانوارانها تغییر کرده است، خواست به هیچ وجه در این مدت به پایگاه مرکز امار مراجعه نکنند زیرا برای این افراد زمان دیگری در نظر گرفته شده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي