مجموعه جدید اس ام اس

۱۳۸۸/۱۱/۱۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.malawiz.com/images/mobile_girls.jpg

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم ، خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی ، ببخش اگر این روزها عشق با گریستن اثبات می شود .

زندگی باید کرد ! گاه با یک گل سرخ ، گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان .

ناسپاس از عشق پاکت نیستم ، من که عمری با خیالت زیستم ، دوستت دارم به جان تو قسم ، روی حرفم تا ابد می ایستم .

بیاموزیم 
من و تو از تبار بی کسانیم ، در این غوغا چه کس را دوست بنامیم ، کسی نشنیده فریاد کمک را ، کمک کن تا برای هم بمانیم .

زندگی گرمی دلهای به هم پیوسته است ، تا  در آن دوست نباشد همه درها بسته است .

تمام شهر محل را سپرده ام که بگویند به هر کجا که تو هستی خدا به پشت و پناهت .

از تمامی بودنی ها تو یکی ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن آرزوی ندارم .

تک تک آرزوی هایم را می سوزانم تا چشمکی باشد برای شب های بی ستاره ات .

تو تموم طول جاده که افق برابرم بود ، شوق تو ره توشه ی من اسم تو همسفرم بود .

توی دنیا واسه تو عزیزترینم ، آسمونا زیر پامه اگه با تو رو زمینم ، تو با من یه همیشه آشنایی ، تو با من دیگه از همه جدایی ، ای عزیز هم قبیله ، با تو از یه سرزمینم ، تا به فردایی دوباره ، با تو هم قسم ترینم .

پازل دل یکی رو بهم زدن هنر نیست ، هر وقت با تیکه های شکسته دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی !

هر کسی هم نفس شد دست آخر قفسم شد ، من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد ، اون که عاشقانه خندید خنده های منو دزدید ، زیر چشم مهربونی خواب یک توطئه می دید .

یادت باشه یا تو به یادم می مونه ، یادی کن که یاد ما هم به یادت بمونه .

در مدرسه ی زندگی در کلاس دنیا ، سر زنگ املا ، یادمان باشد برای محبت تشدید بگذاریم تا نیم نمره از محبت ها کم نشود .

دوست داشتن ساده اما دل سپردن سخت است ، دل دادن ساده اما فراموش کردن سخت است ، عاشق شدن ساده اما عاشق ماندن سخت است .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي