معرفی فیلم ‌های آخر هفته در تلویزیون

۱۳۸۹/۰۴/۰۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.mobin-group.com/image/reg/images/7609127965_719c5b24.jpg
شبکه‌های مختلف سیما ۱۵ فیلم سینمایی و تلویزیونی برای پخش در روزهای پایانی هفته و شنبه ۵ تیرماه (مصادف با ولادت حضرت علی(ع)) در نظر گرفته‌اند. به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای پایانی هفته مصادف با سالروز ولادت حضرت علی(ع) (پنجشنبه و جمعه ۳، ۴ و ۵ تیرماه) فیلم‌‌های سینمایی و تلویزیونی دو شمشیر زن، چقدر وقت داری، اسرار پدری، مخمصه۲، رویای لیپل، دو نفر و نصفی، از چاندنی چوک به چین، تروریست، قهرمان تحت تعقیب، تصرف پلهام، ماجراهای پینوکیو، جنگ سالاران، جبران، دزد خبیث و شبی در تهران از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می‌شود.
*«دو شمشیرزن»
این فیلم به کارگردانی کیمی یوشی یاسودا پنجشنبه ۳ تیرماه ساعت ۱۵:۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمـده : ” وانگ کانگ ” شمشیرزن یک‌دست چینی به دعوت دوستش کاکوزن به ژاپن سفر می‌کند تا در معبدی اقامت کند. در راه با یک خانواده چینی آشنا می‌شود و برای نجات جان فرزند آنها از بی‌رحمی ماموران سلطنتی ژاپن مجبور به مبارزه می‌شود. در این مبارزه عده زیادی از کشاورزان و روستائیان کشته می‌شوند و ماموران دولتی مرگ آنها را به گردن وانگ کانگ می‌اندازند. پسر بچه که شائولانگ نام دارد در کوهستان سرگردان می‌شود و با یک شمشیرزن نابینا به نام زاتوئیچی همراه می‌شود.
فیلم سینمایی دو شمشیرزن با نقش‌آفرینی شین تاروکاتسو و یووانگ، محصول سال ۱۹۷۱کشورهای ژاپن و هنگ کنگ است.
*«چقدر وقت داری»
فیلم تلویزیونی «چقدر وقت داری» به کارگردانی و تهیه کنندگی منوچهر صفرخانی جمعه ۴ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
این فیلم قصه «سیروس و جمشید» را روایت می‌کند که علاوه بر رفاقت دیرینه ۱۵ساله‌شان با هم باجناق نیز هستند، همچنین آن دو در مسائل مالی و کاری شریکند و از جایی که بارها به دیگری نارو زده‌اند مرتب با هم اختلاف دارند. در همین بین دختر جمشید و پسر سیروس به یکدیگر علاقه‌مندند و قصد ازدواج دارند.
*«اسرار پدری»
فیلم تلویزیونی «اسرار پدری» شنبه ۵ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
دانیال حکیمی در نقش روانشناسی بازی می‌کند که مجرد است و در برنامه‌های تلویزیونی درخصوص شیوه‌های تربیتی فرزندان در خانواده‌ها، داد سخن می‌دهد. او در یک کتابخانه ناگهان با زنی روبرو می‌شود که سال‌ها پیش وی را می‌شناخته است. زن که اکنون پس از یک ازدواج ناموفق پسری نوجوان و بسیار شیطان دارد و در دیدارهای بعدی با دکتر روانشناس قرار ازدواج می‌گذارد به شرط آنکه همسر آینده‌اش بتواند با پسر او کنار بیاید. پس از گرفتاری‌های زیادی که پسرک برای دکتر و اعضای مدرسه ایجاد می‌کند و باعث می‌شود. آنها کم کم به هم نزدیک شوند ناگهان سرو کله پدر واقعی پسرک پیدا می‌شود و با تهدید و ارعاب برای فروش منزل همسر سابقش و گرفتن حق نگهداری پسر، زن را تحت فشار قرار می‌دهد.
دانیال حکیمی و سحر ذکریا در فیلم تلویزیونی «اسرار پدری» به کارگردانی مسعود اطیابی از تولیدات مرکز سیمافیلم بازی کرده‌اند.
*«مخمصه ۲»
فیلم سینمایی «مخمصه ۲» پنجشنبه ۳ تیرماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «مخمصه ۲» به کارگردانی آلبرتو سیرونی و تهیه کنندگی کارلودیگلی اسپوستی از این قرار است که: زنی به نام مارتینا از شوهرش شکایت کرده و می‌خواهد ثابت کند که او را کتک می‌زند و آزار و اذیت می‌کند. شوهر زن «جان لوکا» پسر یکی از قضات با نفوذ منطقه است و به خاطراین نفوذ است که کسی وکالت این پرونده را بر عهده نمی‌گیرد. گویدو گوئریری این پرونده را برعهده می‌گیرد. یک مددکار اجتماعی به نام «کلایدو» برای «گویدو» آزار «جان لوکا» را شرح می‌دهد و گویدو متوجه می‌شود که شوهر زن یک روانی کامل است.
فیلم سینمایی «مخمصه ۲» با بازی جورجی بونگیووانی، چیارا موتی و امیلیو سالف ریزی محصول سال ۲۰۰۷ کشور ایتالیاست.
*«رویای لیپل»
جمعه ۴ تیرماه ساعت۱۷:۳۰ فیلم سینمایی رویای لیپل به کارگردانی لارس بوچل از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی کارل الکساندر سیدِل، آمریتا گیما و موریتز بلیب تیرو خواهید دید: لیپل پسر بچه حدوداً هشت ساله آلمانی‌ای است که پدرش در آستانه سفر به کشوری دیگر برای شرکت در مسابقه آشپزی است و برای مراقبت از او در طول مدت سفرش، پرستاری استخدام می‌کند. پرستار که فردی سخت‌گیر و بداخلاق است به محض ورود به منزل آنها شروع به سختگیری درباره امور لیپل می‌کند. پدر لیپل که از علاقه فرزندش به سرزمین‌های شرق و داستان‌ها و افسانه‌های آموزنده آن آگاه است قبل از رفتن کتابی از داستان‌های هزار و یکشب را برای لیپل باقی می‌گذارد.
لیپل که در نبود پدرش سخت دلتنگ اوست، با خواندن ماجرای کتاب، آدم‌های زندگی خود را در قالب داستان تخیل کرده و با ماجراهای آن
همراه می‌شود.
فیلم سینمایی «رویای لیپل» به تهیه‌کنندگی آلریچ لیمِر محصول سال ۲۰۰۹ آلمان است.
*«دو نفر و نصفی»
فیلم سینمایی «دو نفر و نصفی» به کارگردانی یدالله صمدی و با بازی فرامرز قریبیان، علیرضا خمسه و آتنه فقیه نصیری جمعه ۴ تیر ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
زن جوانی که در مهدکودک کار می‌کند دختر یک ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می‌برد. بر اثر غفلت او کالسکه بچه‌اش پریسا را در
سراشیبی پارک و خیابان و کوچه‌ها به راه می‌افتد و مادر که به دنبال کالسکه است. پس از طی کردن مسیری طولانی کالسکه را گم می‌کند.
کالسکه رو به روی خانه دو مرد مجرد، که پسرعمو هستند، توقف می‌کند.
*«از چاندی چوک به چین»
فیلم سینمایی «از چاندنی چوک به چین» شنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
سیدهو یک جوان سربه‏هوا و بلندآرزوی هندی است که از زندگی فعلیش خوشش نمی‏آید. او آشپزی است که در رستوران برادرش کار می‏کند و با رجوع مداوم به طالع‏بین‏ها و کف‏بین‏ها می‏خواهد آینده خود را بداند و در صورت امکان آن را تغییر دهد. اما هرچه برادرش به او می‏گوید که این کارها بیهوده و واهی است، او گوش نمی‏دهد. در همین زمان مردم روستایی در چین از ظلم مردی به نام «هوجو» به تنگ آمده‏اند. این مرد که یک استاد کونگ‏فو است دارایی‏ها و دست‏رنج مردم این روستا را به یغما می‏برد.
اکشای کوبار در فیلم سینمایی «از چاندنی چوک به چین» به کارگردانی نی‌خایو ادوانی بازی کرده است.
*«تروریست»
فیلم تلویزیونی «تروریست» شنبه ۵ تیرماه ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
یک گروه از منافقین در کشور آلمان مشغول فعالیت‌های پنهانی و سیاسی هستند. یکی از آنها با یک گروه پزشکی که مشغول انجام تحقیقاتی روی مرکز خاطرات مغز انسان هستند، آشنا می‌شود. او برخی از نفرات گروهک منافقین را که از عراق برای مرگ تدریجی به آلمان فرستاده می‌شوند، برای انجام آزمایشات روی مغزشان به آنها معرفی می‌کند. وی در ازای این کار مبلغی از گروه پزشکی دریافت می‌کنند.
اما این گروه پزشکی آلمانی در معاینات و آزمایشات به تروریست بودن آنها پی می‌برند.
علی اوسیوند و قربان نجفی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «تروریست» به کارگردانی حبیب الله بهمنی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور به ایفای نقش پرداختند.
*«قهرمان تحت تعقیب»
فیلم سینمایی «قهرمان تحت تعقیب» به کارگردانی برایان اسمروز و با بازی کوبا کودنیگ جوئیور، ری لیوتا و کیم کواش صبح جمعه ۴ تیر ساعت ۱۱:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
یک رفتگر به نام «لیام کیس» به همراه دوستش «سواین» در رستوران نشسته‌اند که ماشینی تصادف می‌کند و لیام در اقدامی شجاعانه دختر کوچکی به نام «مارلی» را نجات می‌دهد و در نظر مردم به قهرمان تبدیل می‌شود. لیام که قبلاً همسرش را در تصادف از دست داده و تقریباً زندگی به هم ریخته‌ای دارد، بعد از این حرکت قهرمانانه تغییری در زندگیش ایجاد می‌کند و برای سر و سامان گرفتن تصمیم می‌گیرد با کارمند بانکی به نام کایلا ازدواج کند.
فیلم سینمایی «قهرمان تحت تعقیب» محصول سال ۲۰۰۷ آمریکاست.
*«تصرف پلهام»
فیلم سینمایی «تمصرف پلهام» به کارگردانی جوزف سارجنت پنجشنبه ۳ تیر ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم با بازی والترمتهو، رابرت شائو و مارتین بالسان می‌بینیم: چهار سارق مسلح یکی از قطارهای متروی نیویورک را برای باج‌گیری با تمام مسافرانش به گروگان می‌گیرند.
آنها قطار را در یکی از تونلهای بین دو ایستگاه متوقف می‌کنند و با مرکز تماس می‌گیرند و درخواست خود را مطرح می‌کنند.
فیلم سینمایی «تصرف در پلهام» محصول سال ۱۹۷۴ آمریکاست.
*«ماجرای پینوکیو»
فیلم سینمایی «ماجرای پینوکیو» به کارگردانی لوجی کامنسینی و با بازی فرانسو فرانچی و نینو مان فردی جمعه ۴ تیر ماه ساعت ۲۰:۴۵ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
داستان شناخته شده عروسک چوبی پینوکیو که توسط پیرمردی به نام ژپتو از یک تکه چوب تراشیده می‌شود. فرشته مهربان و خوش قلبی دورا دور مراقب اوست و تلاش می‌کند، رسم مهربانی را به او یاد بدهد. پینوکیو به خاطر کارهای بدی که انجام می‌دهد دچار دردسرهای فراوانی می‌شود. او نهایتا به خانه بازمی‌گردد و به دلیل کمک به پدرش مورد بخشش قرار می‌گیرد و یک روز صبح بعد از آنکه از خواب بیدار می‌شود، به پسربچه‌ای زیبا تبدیل شده است.
فیلم سینمایی «ماجراهای پینوکیو» محصول مشترک کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان در سال ۱۹۷۲ساخته شده است.
*«جنگ سالاران»
فیلم سینمایی «جنگ سالاران» ۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۴ تیر از شبکه تهران پخش می‌شود.
این فیلم که در دهه هفتاد قرن نوزده میلادی یعنی در اواخر دوران حکومت سلسه چینگ می‌گذرد، مناطق مختلف کشور چین دچار قحطی و
جنگ می‌شوند. یکی از افسران نظامی به نام تانگ چینگ یون که در جنگ شکست می‌خورد اسیر راهزن‌های کوهستان شده و با دو نفر از
فرماندهان آن‌ها به نام اوبانگ و چائو آرخو پیمان برادری می‌بندد تا به اتفاق هم به مردم خدمت کنند.
جت لی و تاکشی کانشیرو در فیلم سینمایی «جنگ سالاران» ساخته پیترجان در ژانرحادثه‌ای، درام، تاریخی و جنگی ایفای نقش کرده‌اند. فیلم سینمایی «جنگ سالاران» در سال ۲۰۰۷ در کشور هنگ کنگ و چین ساخته شده است.
*«جبران»
عصر روز جمعه ۴ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ فیلم سینمایی «جبران» به کارگردانی لی جونگ جی او جینگ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.
این فیلم داستان شیائوخو زن پلیسی است که وقتی قصد دارد گربه‌ای را از بالای درخت پایین بیاورد، از درخت پایین می‌افتد و در اثر آویختن به لباس مردی به نام بوتانگ لی که به تازگی از تایلند به هنگ کنگ آمده است، باعث می‌شود که لباس بو پاره شود. سپس در حین دوختن و آماده کردن لباس، بو از شیائوخو می‌خواهد که به وی رستورانی معرفی کند و چون شیائوخو نیز گرسنه است و متوجه می‌شود که بو به خوبی نمی‌تواند راه‌ها را در هنگ کنگ پیدا کند، وی را تا رستوران همراهی می‌کند. در رستوران شیائوخو به چند مرد که دور میزی نشسته‌اند مشکوک می‌شود و از آنها می‌خواهد مدارک شناسایی خود را نشان دهند، اما این افراد که تبهکار هستند به شیائوخو حمله می‌کنند و بو وارد
عمل شده و شیاخو را با آمادگی رزمی فوق العاده‌اش نجات می‌دهد و تبهکاران را دستگیر می‌کنند.
اوچینگ و سلینا جادمی در فیلم سینمایی «جبران» در ژانر پلیسی و رزمی محصول سال ۲۰۰۸ کشور هنگ کنگ به ایفای نقش پرداختند.
*«دزد خبیث»
فیلم سینمایی «دزد خبیث» به کارگردانی آلبرت دوپونتل شنبه ۵ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
خانم توما پیرزنی ساده و مهربان است که مدتی بر این باور بوده که خداوند او را نیامرزیده است که با تمام پیش آمدهای بدی که برای او اتفاق افتاده، تاکنون نمرده است. با بازگشت پسرش که یک تبهکار و سارق است، او متوجه می‌شود که وی موجود خبیثی است که در زمان کودکی‌اش هم باعث آزار و اذیت بسیاری شده است.
کاترین فروت، آلبرت دوپونتل، بولی لانرس، نیکلاس ماری در فیلم سینمایی «دزد خبیث» محصول سال ۲۰۰۹ کشور فرانسه در ژانر کمدی ایفای نقش کرده‌اند.
*«شبی در تهران»
فیلم تلویزیونی «شبی در تهران» به کارگردانی بهرام کاظمی شنبه ۵ تیرماه ساعت۲۲:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان با بازی رامبد جوان، ماهایا پطروسیان، سعید پیردوست، منوچهر علیپور، محمد شیری و امیر نوری یک زن و شوهر جوان را روایت می‌کند که برای استخدام در شرکتی از رشت عازم تهران می‌شوند. اما در طول سفر و در تهران مشکلات متعدد سراغ آنها می‌آید.
فیلم تلویزیونی «شبی در تهران» از تولیدات سال ۱۳۸۶ در ژانر درام، کمدی و طنز اجتماعی ساخته شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي