بیوگرافی اما واتسون (Emma Watson)

۱۳۸۸/۰۸/۱۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

نام : اما واتسون

نام اصلی : اما شارلوت دوئر واتسون

تاریخ تولد : 15 آپریل 1990

محل تولد : آکسفورد ،انگلستان

اما شارلوت دویر واتسون متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ آکسفورد واقع در شایر انگلستان است. والدینش : کریس (۱۹۶۰) و ژاکلین(۱۹۶۰) و برادرش الکس(۱۹۹۴).

اماواتسون با ۱۶۵ سانتی متر قد و چشمانی به رنگ قهوه ای تیره در آکسفورد انگلســــتان نزد مادرش زندگی می کند . او دو گربه به نام های دومینو و بابلز دارد.

برخی از علایق اما :

اما به بازیگرانی چون برادپیت٬ جان کلیس٬ جولیا رابرتس٬ جنیفر آنیستون و ساندرا بلوک علاقه دارد او از پیتزا و شکلات و نیز از رنگ آبی خوشش می آید. اما از دروس هنر و تاریخ و انگلیسی و همچنین از هاکی روی یخ٬ تنیس و خرید (او به لباسفروشی دی کا ان وا علاقه دارد) خوشش می آید.

واتسون به گیتار و سبک پاپ علاقه دارد. او می گوید: پدرم از بی بی کینگ و التون جان و مادرم از الویس پریسلـی خوشش می آید.

پدر و مادر او از هم جدا شده اند و او اکنون با مادرش زندگی می کند. او قبل از بازی در مجموعه فیلمهای  در دراگون (مدرسه او) در تئاترهای بسیاری از جمله: نقش پرستو در پرستو و شاهزاده ٬ آشپز عصبانی در سرزمین عجایب ٬ مورگان لافی در سال های جوانی آرتور و در نقش اصلی شاهزاده خوشحال .

اما شارلوت دوئر واتسون متولد 15 آپریل 1990 در آکسفورد واقع در آکسفورد شایر انگلستان است . او که دوستانش «ام» صدایش می زنند در مدرسه در چندین نمایش نقش اصلی را ایفا می کرد که از میان می توان به کارهایی مثل «آرتور،سالهای جوانی» و «پرنس خوشبخت » اشاره کرد. همزمان با این فعالیتها در چندین رشته دیگر نیز کار کرد. مثلا در انجمن شعر و ادب مدرسه شرکت می کرد و حتی در هفت سالگی مقام اول مسابقات شعر را به دست آورد .  در سال 2001 اولین حضور رسمی واتسون در یک اثر سینمایی است در حالی که در میان دختران مانند خیلی دیگر از دختر بچه هایی که برای تست داده بودند اصلا امیدی به پیروزی نداشت. جدای از دنیای سینما ،اما واتسون 169 سانتی از بازی هاکی لذت می برد و پیش از هر کارکتر درون فیلم عاشق بحث و جدل است. اگر شما او در فیلم با موهایی قهوه ای می بینید جالب است بدانید موهای واقعی او بلوند هستند و چندان علاقه ای به ادامه بازیگری ندارد . پدر و مادرش ژاکلین و کریس هر دو وکیل هستند و سالهاست از هم جدا شده اند . و اِما همراه با مادر و برادر کوچکترش الکس زندگی می کند او در عالم بازیگری از جولیا رابرتز،گلدی هاون،جان کلینز و ساندرا بولاک تقلید می کند.

اما واتسون / Emma Watson 5


اما «اما واتسون» در یک نگاه

نام كامل : اما شارلوت دئوئر واتسون

لقب : EW

زادروز : ۱۵آوريل ۱۹۹۰(در مورد تاريخ دقيق تولد اما واتسون چند سايت تاريخ دقيق را ۱۴ آوريل ذكر كرده اند ولی اما در مصاحبه ای كه با مجله ی سان داشت اعلام كرد كه : من چون در ساعت ۱ دقيقه ی بامداد به دنيا آمده ام پس در واقع هنگام تولد من ۱ دقيقه از ۱۵ آوريل گذشته بود برای همين هم من متولد ۱۵ آوريل می باشم)

امضا : به شكل يك بره

محل سكونت : آكسفورد شاير انگلستان

محل تولد : پاريس (بسياری از انگليسی ها معتقدند او در انگلستان متولد شده است اما حقيقت اين است كه زمانی كه مادر اما به پاريس نزد خانواده ی پدريش رفته بود اما را بدنيا آورد)

قد : 165 سانتی متر

رنگ مو : طلايي (در فيلم های هری پاتر قهوه ای است)

حيوان خانگي : دو گربه به نام های دو مينو و بابلس (اما در ۷ سالگی دومينو را به الكس داد)

رنگ چشم : قهوه ای

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي