محافظت از شبکه با Best Network Security v2.3

۱۳۸۸/۰۸/۱۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

Best Network Security ابزاری محافظتی است که بوسیله رمز از کامپیوترهایی که دارای سیستم عامل ویندوز هستند در شبکه محافظت می کند. این نرم افزار در همه نسخه های ویندوز بدرستی عمل می کند.
توسط Best Network Security می توانید برروی کاربرانی که در شبکه به کامپیوتر شما دارند و سطح دسترسی آنها مدیریت کنید. شما می توانید محدودیت های دلخواهتان در قسمت های مختلف کنترل پنل ویندوز اعمال کنید مانند Display، Network، Passwords، Printers، System، Add/Remove Programs و غیره. در ضمن شما این امکان را دارید تا برای هر کاربر بخش مجزایی با تنظیمات مجزایی ایجاد کنید. برای مثال می توانید تنظیمات Desktop، Start Menu، Favorites، My Documents را برای کاربر مربوطه سفارشی کنید. علاوه بر این می توانید برای کاربر دلخواه آیتم های Start Menu را غیرفعال کنید، درایوهای موردنظر (Local/Network) را پنهان کنید، پنجره ی اعلان DOS، کلیدهای بوت، حالت واقعی DOS، ویرایش رجیستری، TaskBar، TaskManager، دسترسی به شبکه را غیرفعال کنید و همچنین آیکون های Desktop را پنهان کنید و …
این نرم افزار می توانید برای ویندوز رمز قرار دهد و کاربرها را محدود به اجرای نرم افزارهای خاصی کند. محدودیت ها می توانند بصورت عمومی اعمال شوند و یا فقط برروی کاربر خاصی. Best Network Security از امنیت مرورگر Internet Explorer نیز پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد تا جنبه های مختلفی از این مرورگر را سفارشی کنید. برای نمونه می توانید گزینه های منوی دلخواهتان را غیرفعال کنید، به دیگر کاربران اجازه تغییر علاقه مندی هایتان را ندهید، تب های خاصی را در پنجره ی Internet Options غیرفعال کنید.

برخی قابلیت های اصلی این نرم افزار
-بهترین راه حل برای شرکت ها، دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه های عمومی، کافی نت ها و …
-پشتیبانی از بیش از 600 محدودیت امنیتی.
-مدیر ها برای اعمال تنظیمات امنیتی نیازی به حضور در محیط کاری ندارند.
-پشتیبانی از رمزگذاری بر مبنای شبکه.

سیستم عامل های پشتیبانی شونده:
Windows NT/2000/XP/Vista

منبع : Www.PiCk.SuB.iR

پسورد : www.pick.sub.ir
دانلود برنامه : [ شروع دانلود | Download ] لینک فعال شد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي