جدید ترین خبر از هدیه تهرانی در پاییز 88

۱۳۸۸/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

«هديه تهراني» بازيگر سينماي ايران، قرار است از 17 آذرماه سال جاري نمايشگاه عكس و ويدئوآرت در خانه هنرمندان ايران برپا كند.

به گزارش خبرنگار هنرهاي تجسمي فارس، علاقه‌مندي سينماگران ايران به عكس و برپايي نمايشگاه‌هاي متعدد موضوع جديدي نيست و چه بسا سينماگران موفقي چون عباس كيارستمي و ناصر تقوايي كه پيش از فيلمساز شدنشان، عكاس بوده‌اند و در هر دو عرصه به توفيقات بزرگي دست يافته‌اند و عكس‌هايشان مخاطبان وعلاقه‌مندان بسياري دارد.

اما در اين بين به تازگي هنرپيشه‌هاي ايران نيز به اين موضوع علاقه‌ نشان داده‌اند.

درست از زمان برگزاري نخستين اكسپوي عكس ايران كه از سوي فرهنگستان هنر در مؤسسه فرهنگي و هنري صبا برگزار شد، عكس‌هاي اين هنرپيشه‌ها از جمله رضا كيانيان و نيكي كريمي نيز براي نخستين بار در ميان عكس‌هاي پيشكسوتان عرصه عكاسي ايران به ديوار آويخته شد. اين موضوع به كام برخي‌ از عكاسان قديمي و پيشكسوت ايران خوش نيامد به خصوص كه قيمت آثار آن‌ها بسيار بيشتر از عكاساني قيمت‌گذاري شده بود كه سال‌ها در اين زمينه فعاليت كرده بودند.

اين ميهمانان ناخوانده به استفاده از شهرت سينمايي‌شان در عرصه عكاسي ايران و فروش چندين ميليوني عكس‌هايشان متهم شدند. عكس‌هايي كه از نظر عكاسان قديمي و صاحب‌نظر درخور اين قيمت‌گذاري‌ها نبود.

اما به هر جهت، عرصه عكاسي ايران ميهمانان تازه‌واردي داشت كه بعد از برپايي اكسپو و اعلام ورودشان به عرصه عكاسي ايران،‌اقدام به برپايي نمايشگاه‌هاي انفرادي عكس‌هايشان كردند.

بعد از رضا كيانيان،‌لاله اسكندري، حامد بهداد و نيكي كريمي اين بار نوبت به هديه تهراني رسيده است تا توانمندي‌هايش را در زمينه عكاسي به نمايش و قضاوت عموم بگذارد.

قطعاً با توجه به شهرت سينمايي اين هنرپيشه جوان، افتتاحيه نمايشگاه آثار او مملوء از هنرپيشه‌هاي پيشكسوت،جوان و جمع قابل توجهي از علاقه‌مندان به وي خواهد شد.

اما تا پيش از ديدن آثار هديه تهراني نمي‌توان درباره آثارش و ورودش به دنياي عكاسي قضاوتي داشت.

هديه تهراني دانش‌آموخته طراحي صحنه است و تاكنون نمايشگاه‌هاي بسياري را در زمينه طراحي داخلي و زيورآلات برگزار كرده است

نمایش اندازه واقعی

نمايش اندازه واقعی

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي