تصویر مورد علاقه و نوع شخصیت شما !

۱۳۸۸/۰۹/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

صوير مورد علاقه خود را انتخاب كنيد . توجه داشته باشيد كه رنگ و شكل ، هر دو براي شما خوشايند باشند . سپس توضيح مربوط به هر شكل را بخوانيد و ببينيد چه شخصيتي داريد.

تحليل گر، قابل اعتماد و متکي به خود"

حساسيت کنوني شما هميشگي است. هميشه تمايل داريد که اطراف خود را با چيزهاي زيبايي محصور کنيد تا مورد توجه ديگران قرار گيريد. فرهنگ نقش مهمي در زندگي شما دارد.

خود را با وقار و کم نظير مي دانيد و به سطح فرهنگي افرادي که با آنها در ارتباط هستيد، اهميت مي دهيد

آسوده خاطر ، سرحال و بانشاط"

عاشق زندگي آزاد هستيد و سعي مي کنيد که حداکثر استفاده و لذت را ببريد. اعتقاد داريد که هر فرد فقط يک بار زندگي مي کند. نسبت به مسائل مختلف بسيار کنجکاو و صادق هستيد هيچ چيز برايتان بدتر از مقيد بودن و محدود کردن نيست. هميشه آماده و مشتقاق رويدادهاي غير منتظره هستيد.

مستقل و نامعلوم"

خواستار زندگي آزاد و بدون وابستگي هستيد تا خودتان مسير زندگي را مشخص سازيد. تمايل هنرمندانه اي در کار و فعاليت هاي خود داريد. به آزادي خود اعتقاد داريد و بعضي اوقات کارهايي مي کنيد که برخلاف موردي است که از شما انتظار مي رود. شيوه زندگي شما بسيار فرد گرايانه است. برطبق عقايد و باورهاي خود زندگي مي کنيد و از تقليد خوشتان نمي آيد.

درون گرا " احساس و متفکر"

ترجيح مي دهيد تنها باشيد تا اين که بحث و گفت و گوي کليشه اي با ديگران داشته باشيد. رابطه ي محکمي با دوستان خود داريد و اين کار به شما يک آرامش دروني را که به آن احتياج داريد، تقديم مي کند. از سطحي بودن بيزاريد. مي توانيد براي مدت طولاني تنها باشيد و خيلي کم خسته مي شويد.

عمل گرا، مطمئن به خود و ماهر"

مسئوليت زندگي خود را به عهده مي گيريد و به رفتار و کار خود بيشتر از شانس اهميت مي دهيد. مسائل مختلف را به صورت عملي و ساده حل مي کنيد. نگاه واقع بينانه اي به اتفاقات روزمره زندگي داريد و سعي داريد مسائل را بدون تزلزل حل کنيد

"آرام و محتاط"

شما شخص بي تکلف، راحت و محتاطي هستيد. به راحتي دوست پيدا مي کنيد اما از خلوت خود لذت مي بريد. بعضي اوقات دوست داريد تنها باشيد تا به معناي واقعي زندگي بينديشيد و لذت ببريد. به آرامش احتياج داريد، بنابراين به مکان هاي مخفي زيبايي مي رويد. اما گوشه گير نيستيد با اين کار آرام مي شويد و سپاسگزار زندگي خواهيد بود.

عاطفي ، خيال پرداز و احساساتي "

شخصي بسيار حساس هستيد. از ديد منطقي و عاقلانه به مسائل نمي نگريد. احساس تنها چيزي است که برايتان مهم است. همچنين رؤيا و آرزو در زندگي تان با اهميت مي باشد. نسبت به افرادي که احساسات و عواطف را ناديده مي گيرند و فقط منطق برايشان مهم است، بي اعتنا هستيد، و اجازه نمي دهيد که احساسات و روحيه شما محدود شود.

فعال و اجتماعي "

به ريسک در زندگي علاقه منديد. دوست داريد کارهاي متفاوت و جالبي انجام دهيد و يا از ديگران بياموزيد. از يکنواختي زندگي بيزاريد و دوست داريد نقش فعالي در کارها داشته باشيد مايليد در همه کارها پيشقدم باشيد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي