عکسهای جدبد ازحضور محمدرضا گلزار در تمرینات تیم «ارتعاشات»

۱۳۸۸/۰۸/۲۸ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

گزارشی از حضور محمدرضا گلزار در تمرینات تیم «ارتعاشات» - همراه با سه عکس؛
حضورم در این تیم یک کار حرفه‌ای است و ربطی به فعالیت‌های خیریه ندارد

Persianv.com At site

Persianv.com At site

Persianv.com At site

 محمدرضا گلزار امروز در نشست خبری این تیم که با حضور شهیدیان (مدیرعامل باشگاه ارتعاشات) و حسین معدنی (مدیر فنی) در فدراسیون والیبال برگزار شد درپاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه حضور در تیم ارتعاشات چه تاثیر بارزی دراین تیم به دنبال داشته است، اظهارداشت: احساس می کنم از زمانی که همکاری با این تیم را به عنوان مربی بدنساز آغاز کرده ام، صمیمیت بیشتری در بین بازیکنان ایجاد شده است. نتیجه این تاثیر مثبت را در بازی های آینده خواهید دید.
وی همچنین با بیان اینکه حضورش در عرصه والیبال به عنوان مربی مقطعی نخواهد بود، تصریح کرد: اگرچه قرار دادم با ارتعاشات یک ساله است اما این به منزله کوتاه بودن دوره فعالیت های ورزشی من به این صورت نیست. از آنجا که پیش از این نیز تجربه های زیادی از حضور در میادین والیبال کسب کرده ام، قصد دارم این کار را ادامه دهم. اما اینکه در ارتعاشات ماندگار شوم به شرایط پیش آمده در آینده بستگی دارد.
مربی بدنساز تیم والیبال ارتعاشات صنعتی در ادامه به سوابق ورزشی خود در والیبال اشاره کرد و گفت: از سال 65 به صورت جدی به والیبال پرداختم. ابتدا مینی والیبال بازی می کردم تا اینکه حضور در تیم نوجوانان و جوانان پارس خودرو و شیشه و گاز را تجربه کردم. ضمن اینکه سابقه بازی برای تیم پاس تهران را هم دارم.
گلزار خاطرنشان کرد: بدون تجربه وارد عرصه مربیگری والیبال آنهم در بعد بدنسازی نشدم. من 7 سال کار بدنسازی انجام داده ام و به واسطه تجربه به دست آمده در این مدت برای حضور در تیم ارتعاشات موافقت کردم.
هنرمند سینمای کشورمان درمورد علت تزلزل تیم ارتعاشات در دیدارهای لیگ برتر اظهارداشت: مشکل عمده تیم نبود هماهنگی در بین بازیکنان است. البته این مشکل به مرور و با انجام بازی های بیشتر برطرف خواهد شد.
گلزار که پیش از این در قالب تیم هنرمندان و به منظور مشارکت در امور خیریه به میدان می رفت، در تیم جدیدش این هدف را دنبال نمی کند.
وی دراین مورد تاکید کرد: ارتعاشات یک تیم رسمی است که در لیگ حرفه ای بازی می کند. پیوستن من به این تیم هم فقط جنبه ورزشی دارد و اصلا به دنبال مسائل اینچنینی نیستم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي